Sanatate prin Halo-Terapie

Salina Fulvia Craiova
Halo-terapia este terapia cu ajutorul vaporilor de sare. Am aflat si eu ieri, cand am dat curs offline unei oferte online si am vizitat camera salina de la Salina Fulvia Craiova.

Anul trecut am vizitat pentru prima data o salina, Salina Ocnele Mari din Valcea, si eram curios sa vad cum este o salina artificiala la doi pasi de mine, in Craiova.

Am fost si mi-a placut ce-am vazut. Locul nu este foarte mare, dar este captusit bine cu sare. Exista o camera pentru copii, dotata corespunzator
camera copiilor
si una pentru adulti, in care pot intra 15 - 20 de persoane.

In camera adultilor exista TV,
TV la salina
masa pentru sah, rummy, table sau carti,
sah, rummy, table sau carti
sezlonguri,
sezlonguri
coltul presei,
coltul presei
si nu in ultimul rand internet wireless.
internet wireless
La intrare mi-am tras papuci de unica folosinta peste sandale, apoi ora in camera salina a trecut foarte repede. Am experimentat exclusiv offline, in sensul ca am ignorat total TV-ul si wireless-ul, dar am descoperit pe rand toate detaliile camerei.

Mai intai am citit pe un intreg perete despre halo-terapie, apoi am vizitat si coltul presei, unde am descoperit un material drag mie
Coroana de otel
Stiam deja despre beneficiile sarii pentru sanatate dupa vizita de la Ocnele Mari, dar azi mi-am completat informatiile si am retinut ca halo-terapia este un remediu pentru:
cu rata de ameliorare/vindecare foarte mare: 87%, conform unor studii facute in perioada 1959 - 1972 la Salina Praid, de unde a fost adusa sarea.

Nu trebuie neaparat sa fiti bolnavi (sau sa stiti ca sunteti) ca sa mergeti la halo-terapie. Se poate face preventiv, pentru refacere sau pentru relaxare.

O ora de salino-terapie costa 12 Ron, iar un abonament de 10 zile ajunge la 110 Ron, insa sunt si oferte speciale pentru pensionari.

Va las cu mai multe imagini de la Salina Fulvia Craiova si cu o intrebare:

Cine mai sare la sanatate?

Etichete: , , ,