Oltenia sportiva?


topul brandurilor locale romanesti seed
Am dat peste un clasament al brandurilor locale romanesti la Chinezu.

In afara de faptul ca n-am auzit in viata mea despre cateva branduri fruntase din Transilvania, Crisana si Maramures, restul chiar imi sunt cunoscute iar pe unele le folosesc: am Logan, beau apa plata Bucovina, imi plac vinurile de Murfatlar (Pinot Noir), Cotnari (Feteasca), Recas (imi face doamna de la Crama din colt o combinatie de Burgund dulce cu un rosu sec, de iasa un demisec total). Deja imi lasa gura apa :)

Dar sa-i lasam pe altii si sa revenim la Oltenia noastra draga, care in primele 5 branduri are 2 echipe de legenda: Universitatea Craiova si Oltchim Rm. Valcea.
Oltenia sportiva?
O fi de bine ca oltenii iubesc sportul, dar si de rau, pentru ca de ambele echipe a ramas doar brandul :(

O fi de rau, pentru ca in comparatie cu alte regiunii brandurile noastre nu prea produc, au mai mult valoare sentimentala. Sau noi nu stim sa le facem productive... Sa zicem totusi ca e de bine ca avem si branduri culturale.

Acum nu stiu exact care a fost esantionul si modalitatea de sondare, dar astea sunt rezultatele si pe ele discutam.

Nu mai comentez daca podgoria Corcova este mai cunoscuta fata de altele din Oltenia, (Domeniile Coroanei Segarcea, Samburesti, Dragasani, Dealu Mare, Cetate etc.), ideea care se desprinde ar fi ca in Oltenia vinul este pe locul 5, pe cand in Moldova, Dobrogea si Banat vinul este pe primul loc. Ca brand.

Hai noroc, cred ca exista si o explicatie :) Chiar daca zaibar nu este un brand comercial, cred ca la consum bate tot in Oltenia. Si nu prea mai stai sa gandesti limpede la alte branduri de vin :)

Spor(t)!

Etichete: , , , ,