Leapsa de la tara. Prea de la tara :)

rosii din gradina de la tara
Dupa ce in weekend mi-am reamintit ce bine e la tara, m-am gandit sa va intreb si pe voi, cu ajutorul unei lepse.

Iata si intrebarile:

1. De cand n-ati mai fost la tara?
De ieri :) Doar ce v-am aratat ce-am prestat pe-acolo.

2. Aveti mai multe "tari"? Unde?
Teoretic as putea merge si la Macesu de Jos si la Bechet, dar cum parintii mei isi stabilesc resedinta de vara la tara, mai mult la Macesu de Jos ajung. Mai ajung si la Bechet, la bunica-mea si la matusa-mea, dar mai rar.

3. Va place la tara? De ce?
Imi place in primul rand pentru ca nu se simte in aer stresul de la oras. N-am internet si de multe ori nici semnal la mobil. De multe ori intra bulgarii cu semnalul peste noi, Macesu de Jos fiind localitate de frontiera. Aproape de Dunare, de unde si pasiunea pentru pescuit.
Imi place sa mananc fructe si legume direct din gradina, proaspete si gustoase.
Imi place sa simt mirosul de pamant (nu este beton ca la oras).
Imi place pentru ca toate au alt gust.

Si leapsa merge mai departe catre recomandatii articolelor de vineri, din editia de Iulie
si spre cine mai vrea s-o preia.

Spor ca la tara!

Etichete: ,