Craiova Capitala Culturala Europeana


Craiova Capitala Culturala Europeana
Daca inca nu stiati, va spun si eu ca in cursa pentru Capitala Culturala Europeana 2021 s-a inscris si Craiova.

Eu laud initiativa, desi exista studii ca European Cities and Capitals of Culture care arata ca din punct de vedere al locurilor de munca, turismului, infrastructurii si pietei imobiliare nu exista beneficii majore dupa anul de apogeu cultural european.

Acelasi studiu arata ca in urma "anului cultural european" au fost capitale care au avut deficit la buget, altele au incheiat pe zero, iar unele pe plus.

La Craiova sper sa nu avem pierderi la buget, iar plusul cultural sa fie cel predominant.

Eu personal am observat acceleratia culturala care are loc in ultimul timp in Craiova, inclusiv la Zilele Orasului. O dovada este si rubrica mea de pe blog, cultura, care in ultimul rand apare tot mai des alaturi de eticheta Craiova. Sper ca Primaria Craiova sa foloseasca experienta altor orase (vezi Sibiu) din toate punctele de vedere si sa avem de castigat.

Este de laudat ca municipalitatea are un obiectiv indraznet. Sa vedem daca reuseste sa stranga toate resursele locale pentru atingerea acestuia si daca nu cumva sunt lasate de izbeliste alte domenii... cum ar fi mediul de afaceri.

Am aflat cu surprindere ca reprezentantii municipalitatii au ratat Craiova Business Days.

Eu cred ca inclusiv mediul de afaceri ar trebui sa beneficieze de un asemenea obiectiv indraznet, iar Cetatea Baniei sa se dezvolte din toate punctele de vedere.

Spor dezvoltator!

Etichete: , ,