Aloe Vera si Propolis

Aloe Vera
Eu va spun de multa vreme ca Aloe Vera este una dintre cele mai benefice plante pentru sanatate. Unii ma cred, altii nu, dar nu asta e important. As fi bucuros daca ar incerca si mi-ar spune rezultatul.

Pana atunci ma bucur cand gasesc informatii despre Aloe Vera si in alte parti in afara lumii Forever. Azi am descoperit la Ce se intampla doctore? un articol cu beneficiile pe care Aloe Vera sau propolisul le aduc corpului nostru.

Si tare m-am bucurat, pentru ca eu deja le-am testat. Si-n combinatie, dar si separat. Mai mult, le-am testat ca si produse Forever, adica de la liderul mondial atat in cultivarea si prelucrarea Aloei Vera, cat si in produse ale stupului.

Da, in plantatiile de Aloe Vera de la Forever nu se folosesc nici pesticide si nici insecticid, iar polenizarea este facuta cu ajutorul albinelor, stupinele fiind in apropierea culturilor de Aloe Vera.

Si daca despre efectele separate ale Aloei Vera si propolisului ne spune CSID, despre efectele combinate am sa va dau eu cateva idei. Mai ales ca sinergia produselor naturale face ca prin potentarea reciproca, efectul final sa fie mult mai mare decat suma efectelor individuale.

Folosesc frecvent doua produse care contin si Aloe Vera si propolis (si nu numai). Este vorba despre Aloe First - trusa naturala de prim ajutor
Aloe First - trusa naturala de prim ajutor
si despre Aloe Propolis Creme.
Aloe Propolis Creme
Din descrierile lor puteti sa va dati seama care sunt beneficiile lor pentru piele, dar si mai bine le intelegeti daca le testati pe pielea voastra.

Abia dupa ce v-ati convins cat bine va fac la exterior, ar trebui sa va ganditi ca aceleasi efecte le au si in interiorul organismului. Da, exista propolis si Aloe Vera pentru interior, nu numai in creme.

Despre gelul de Aloe Vera nu cred ca trebuie sa va mai spun ce face. La randul sau propolisul este un foarte bun antibiotic natural, cu un spectru larg.
Forever Bee Propolis
Spor sanatos!

Etichete: , , , , ,