Wels - Delta - 8-9 Iunie

Hotel Wels din Delta Dunarii
Dupa ce seara am mancat inca o portie de peste,
peste yam-yam
am prins si-o mica petrecere la Wels, apoi ne-am bagat la culcare, pentru ca azi aveam drum lung de facut.

Iar azi a fost prima zi in care ne-am trezit fara ceas :) Insa trezirea la 05:30 - 06:00 din zilele trecute si-a spus cuvantul, astfel incat la ora 08:00 m-am trezit, desi as fi vrut sa dorm mai mult.

Dupa micul dejun am mai facut cateva poze prin Wels apoi... la drum.
peisaj campenesc
Aici gasiti mai multe imagini de la Hotel Wels, alaturi de cateva concluzii.

In primul rand, desi hotelul este pozitionat foarte aproape de Dunare, n-am avut probleme cu tantarii. Eu aveam o problema cu venitul in Delta, de teama tantarilor si la gandul ca trebuie sa lasi masina undeva si pe urma sa mergi cu vaporasul intr-o locatie anume. Aici nu e nevoie, mergi cu masina din Tulcea pe uscat, pana la hotel.

Bucataria de la Wels este foarte buna, iar la micul dejun (inclus in pretul de cazare) am avut de ales intre 12 variante. Asta da diversitate!

In rest am gasit foarte multa flexibilitate la cerintele noastre si-am sa va dau cateva exemple.
In rest conditiile sunt chiar de 4 stele, iar hotelul este o minunatie in care se vede atentia pentru cele mai mici detalii.
interior hotel Wels
Nu mai zic ca exista ponton, barci proprii, teren de fotbal sau volei, foisor si gratar, piscina, sala de forta, biliard si ping-pong, wireless etc.

Managementul hotelului este de top level astfel incat daca aveti de gand sa ajungeti in Delta va recomand cu incredere Hotel Wels.

Cu regretul ca de data asta n-am prins somn (wels inseamna somn in germana) decat la hotel, ne-am propus sa revenim cat de curand ca sa-l prindem si-n carlig :)

Spor calator!

Etichete: