Sarbatoare de 8 ani Antena 3 @Craiova

8 ani de Antena 3 la Craiova
Nu sunt fan Antena 3 si nici nu prea ma uit eu la TV, la fel de "fan" fiind si pentru B1, Realitatea, RTV sau alte posturi de stiri. Singurul post pe care mai urmaresc stiri este Digi 24, dar asta este alta poveste.

Revenind la Antena 3, singurele impulsuri memorabile spre A3 sunt o transmisiune mai veche de la Castelul Peles si emisiunea de aseara, care a fost de exceptie. Felicitari!

Ambele impulsuri au venit in urma unor anunturi pe FB sau din blogosfera. Daca despre emisiunea regala de pe Antena 3 am aflat din blogosfera, despre emisiunea de aseara am aflat de pe FB, din statusul lui Vlad Dragulescu, managerul Filarmonicii Oltenia Craiova.

Recunosc sincer ca neurmarind postul nici n-am stiut despre campanie, deci n-am votat. Dar daca pentru Craiova s-au mobilizat peste 38 000 de votanti online, e de bine. Si se pare ca tot Facebook a facut legea.

Iar daca in 2103, vom sarbatori 8 ani de Antena 3 la Craiova, sper sa fie de bun augur si peste 8 ani, adica in 2021 cand sper ca sarbatoarea sa se petreaca in Craiova, capitala europeana a culturii.

Spor cultural!

Etichete: , , , ,