Prima data in Delta - concluzii

Prima data in Delta - concluzii
Am ajuns in Delta in urma castigarii unui concurs blogosferic organizat de InfoVacante si Hotel Wels.
Delta Dunarii era o dorinta mai veche si un vis care s-a concretizat in 2013.

Mai mult decat atat, am mai organizat si la mine pe blog un concurs soldat cu inca un weekend in Delta.

M-am intalnit cu Camelia Rednic, fericita castigatoare, la Wels si chiar daca atunci cand noi am venit ei erau in ultima seara de cazare la Wels, am avut timp sa schimbam cateva impresii si sa facem o poza dimineata
toti castigatorii de la Wels
Impresii despre Hotel Wels v-am spus ieri, azi va spun cate ceva si despre imprejurimi, ca sa va faceti o idee.

In primul rand noi ne-am dus chititi pe pescuit si-am dedicat timpul acestui hobby. Dar Camelia si sotul ei au dat o raita sa vada cormoranii si alte frumuseti ale Deltei. Astept un guest-post de ea cand se intoarce in Romania (din Delta au plecat direct in Grecia, in concediu).

Asadar exista atractii si pentru cei care n-au treaba cu pescuitul ci vor doar sa viziteze. Am prins cateva privelisti magnifice chiar si-asa, intre doua partide de pescuit.

Pentru pescari Delta este Raiul pestilor, dar trebuie sa stii locurile si momelile potrivite. Noi fiind la prima vizita ne-am facut doar incalzirea. Am avut si ghinion dupa ce am gasit un loc de dat la somn, pentru ca in ziua si noaptea respectiva n-a tras deloc :(

tarife transport cu barca cu motor
Cel mai bine insa este sa vii intr-o gasca mai mare si cu cineva care a mai fost, deoarece preturile pentru transport cu barca cu motor sunt cam prohibitive pentru 2 persoane :)

Asa te duci la punct fix, unii admira, altii pescuiesc si la final toata lumea este multumita si iesi si mai ieftin.

Trebuie sa stiti ca pentru a vizita Delta se plateste un permis de acces, iar pentru pescuit un permis de pescuit recreativ. Am colindat ceva prin Tulcea pana am gasit Rezervatia Biosferei Delta Dunarii, de-asta ziceam ca e bine sa vii cu vineva care a mai fost :)

Poti sa vii la Wels si pentru o relaxare sau pentru o petrecere de weekend, cu foc de tabara si masa traditionala, asa cum am prins noi in ultima seara. Aer curat, multa verdeata si putini tantari (ma asteptam la ce e mai rau).

Ideea este ca dupa o prima vizita in Delta, te gandesti la urmatoarea :)

Spor calator!

Etichete: , ,