Podul Calafat-Vidin e divin! Dar...

Podul Calafat-Vidin e divin! Dar...
Fratilor se inaugureaza cel mai lung pod peste Dunare. Se inaugureaza si pentru traficul auto :)

La prima vedere podul Calafat-Vidin e ceva divin. Datorita concurentei pe care podul o va face feribotului de la Bechet - Oreahovo, pretul feribotului se reduce cu 20%. Asta e de bine, un singur of mai am.

In 2010 cand am plecat in Thassos am trecut cu chiu cu vai Dunarea umflata la Bechet. La intoarcere a trebuit sa trecem pe la Calafat cu feribotul, pentru ca la Bechet nu se mai putea. Si-am nimerit un drum...

De pe autostrada din Bulgaria am cotit-o direct spre Vidin pe un drum foarte prost. Ne-a urcat pe nu stiu ce inaltimi, ne-a coborat, dar indiferent de altitudine... era plin de gropi. Nu zic ca in Romania pana la Bechet sau pana la Calaft e drumul super, dar ala pe care am nimerit era praf. 

Prefer sa merg pe Dunare cu feribotul decat sa fac mai multi kilometri pana la Calafat, pentru ca apoi sa ma pierd prin gropile din asfalt.

Sa speram ca si asta se va remedia, ca altfel... podul Calafat Vidin e divin, dar drumurile spre pod lipsesc cu desavarsire. Si la noi si la ei.

Spor!

Update:
Exact ceea ce spuneam despre drumul pana la pod.

Etichete: ,