Concluzii Zilele Craiovei 2013

Concluzii Zilele Craiovei 2013
Desi Zilele Craiovei sunt la editia cu nr. 17, in 2013 a fost prima editie in care m-am bucurat din plin de sarbatoarea orasului.

Nu stiu sa spun exact motivul, probabil este un mix din urmatoarele:
Ca atare, din cele 7 zile de sarbatoare, am ratat doar ziua de marti, cand am fost in delegatie si am venit prea rupt de oboseala ca sa mai sarbatoresc ceva in oras. Am recuperat insa in weekend :) Iata si o retrospectiva a Zilelor Craiovei vazute de mine:
Spre deosebire de alti ani cand Zilele Craiovei erau motiv de pomeni electorale pentru primar, anul acesta mi s-a parut ca a fost cu adevarat o sarbatoare a craiovenilor. Si organizarea mi s-a parut mai buna. Cred ca un singur exemplu este suficient. Au fost mai multe terase pentru mici si bere si mai multe gratare, astfel incat n-am stat la coada mai mult de 5 minute pentru mancare, iar masa libera am gasit imediat.

Foarte importanta mi s-a parut mutarea accentului pe latura culturala, semn ca primaria si institutiile de profil au luat in serios proiectul Craiova Capitala Culturala Europeana.

In concluzie mutarea Zilelor Craiovei in jurul datei de 1 Iunie mi se pare benefica, cu o singura conditie: De Sf. Dumitru, ziua ocrotitorul orasului Craiova, sa se pastreze evenimentele deja traditionale: marsul cu torte si Targul Olarilor. Bineinteles ca ar mai fi loc si de alte evenimente de suflet.

Spor!

Etichete: , ,