Relaxare in stil mare


Relaxare in stil mare
Am gasit la Alice un super-concurs care mi se potriveste la fix. In primul rand pentru ca-mi place masajul si tot ce inseamna SPA, iar in al doilea rand pentru ca se apropie o aniversare frumoasa: 19 ani de la casatorie.

Si cum oferta Hotel Aqua este valabila tot anul 2013, am zis... prezent :)

Daca ar fi sa spun facilitatile care ma incanta la cazare... pentru mine primele 3 facilitati sunt legate de acces:
Nu stiu cat timp voi petrece la TV, dar imi place ca este LCD. Imi mai place sa zabovesc pe terasa si sunt sigur ca dupa atata piscina si SPA vom folosi si uscatorul de par care intra in dotarea fiecarei camere.

In 3 zile este destul timp pentru relaxare, asa ca mi-as propune si cate o plimbare. Iar obiectivele turistice care ma incanta cel mai mult sunt Salina Turda si Pestera Ursilor. Sper sa fie cea din Apuseni, langa care am campat prin '91 - '92. Nici de la o vizita prin Oradea nu m-as da in laturi, deoarece de fiecare data cand am fost in Apuseni am trecut prin Oradea in fuga.

Revenind la hotel, ca sa fiu sincer as incerca toate facilitatile de care beneficiaza clientii hotelului, dar in top 5 ar fi:
Pentru ca aniversarea despre care va povesteam este in septembrie, as prefera oferta nr.1 din extrasezon, 5-6 nopti loc in camera dubla + 1 Nopte Bonus + SPA inclus + parcare gratuita, la un pret OK: 150 euro cazare cu demipensiune.

Iar cum Hotel Aqua pune la dispozitia clientilor biciclete, as incerca si cateva plimbari cu bicicleta. De obicei in vacanta merg cu masina, iar bicicleta o folosesc mai mult cand ma duc in weekenduri la tara, dar aici as face o plimbare, la fix dupa atata SPA si relaxare :)

Spor(t) si relaxare!

Etichete: ,