Prima zi de Paste


Prima zi de Paste
Evident, dupa ce-am luat Paste de la biserica, ne-am adunat la sora-mea la casa, la aer curat si iarba verde.

Si a propos iarba, ieri am stat toata ziua descult, cu picioarele prin iarba :)

Mi-a placut ca n-am mai mancat in nestire, ca in alte dati. Am ciocnit un ou si am mancat drob, ceapa verde si usturoi pe la 12:00, iar pana s-a facut mielul la cuptor am jucat ping-pong cu cumnatul meu.

Iar pentru ca soarele se mutase, am mutat si noi locul mesei sub un visin, masa fiind de data asta... masa de ping-pong :)

masa de ping-pong si de pranz
N-au lipsit bunatatile, (eu am facut salata)
salata si miel la cuptor
si nici dulciurile...
ecleruri si saratele
dar cel mai importat este ca dupa masa am incins cu copiii si cu cei mari o "canadiana" la ping-pong, de ma dor si acum picioarele.

Am jucat pana cand nu s-a mai vazut bine :) In total, am stat mai multe ore la masa de ping-pong decat la masa cu bucate.

Spor(t)!

Etichete: , ,