Miercurea fara carne... de mici

Miercurea fara carne... de mici
Anul asta 1 Mai s-a nimerit cam rau. Si miercurea, cand de obicei eu nu mananc carne, si inainte de Pasti. Rau pentru cei care tin postul si poftesc la mici:)

Chiar daca este miercuri, fiind vacanta nu Mai respect miercurea fara carne 100%, dar nici mici nu mananc :) Nu pentru ca as avea ceva impotriva micilor, (chiar imi plac, doar ce-am mancat), dar am zis sa incep luna Mai usor.

Azi am inceput si alergarile prin parc cu o tura usoara, ca sa pastrez traditia cu 1 Mai la iarba verde. 

La pranz bag o ciorba de loboda cu iaurt,
ciorba de loboda
iar dupa amiaza mai bag un tenis de camp, ca sa completez ziua cu inca o portie de miscare in aer liber.
tenis de camp
Din punct de vedere culinar pastrez traditia doar cu halba de bere, iar micii ii inlocuiesc cu peste.
peste cu lamaie
Tot carne, dar Mai usoara. Si lamaie, dar cu peste. Si nici cu apa plata :))

Va las pe voi sa ghiciti ce fel de peste este, dar va spun ingredientele: peste, malai, ulei de masline, ceapa verde, usturoi verde, rozmarin si lamaie. Ceapa, usturoiul si rozmarinul sunt in interiorul pestelui... yam-yam.

Pofta buna si spor(t)!

Etichete: , , , ,