Ave(m) Cezar!


Ave(m) Cezar!
Avem si oua daca am trimis la Eurovision o interpretare iesita din tipare. Dar nu asta ar fi problema mea.

Chiar daca eu as fi vazut alte melodii care sa ne reprezinte in Europa, daca juriul a ales asa, asa ramane.

Problema cu juriul de la noi este insa alta. N-ar fi prima data cand un juriu autohton ar fi total pe dos fata de aprecierea europeana.
Acum sa zicem ca indoielile mele asupra alegerii melodiei pentru Eurovision sunt subiective, dar dupa ce-am vazut si scenografia-coregrafia din semifinala dati-mi voie sa consider subiectul inchis. Sincer mi-as fi dorit sa nu ajungem in finala. Atat de mult mi-a displacut ce-am vazut aseara. Nu stiu cum ati interpretat voi "reprezentatia", insa mie mi-a parut o incropeala care ne face de ras in Europa.

Un conte al intunericului impodobit cu cristale, cu decolteu adanc si cruce la gat, care se inalta asupra unor ipotetice flacari din care se zbateau niste persoane. Nu stiu daca au vrut sa transmita un mesaj despre Dracula sau despre iad, dar daca viata in Romania li se pare unora un iad nu cred ca acesta este un model de export prin "It's My Life".

Nu stiu cum ati interpretat voi reprezentatia de aseara, insa mie mi se pare ca am sarit de la ritmurile maneliste de anul trecut, la fantezii sataniste, fire-am ai dreaq de simpatici ce suntem.

Din aceste motive nu vad o "performanta" finala mai mare decat cea de anul trecut. Nici macar nu sunt interesat sa ma uit, dar sa mai si votez (daca-as fi in strainatate). In schimb as vota Norvegia. Mi-a placut si melodia si aparitia luminoasa, in contrast cu intunericul promovat de delegatia noastra.

Spor la minte!

Etichete: ,