Alexander Balanescu: Superb!!!

Alexander Balanescu: Superb!!!
Va spuneam ca Alexander Balanescu concerteaza la Craiova si ca vreau sa-l revad, daca mai prind bilete :) Dupa cum se vede am prins si ma bucur tare mult c-am reusit sa ajung.

Despre Alexander Balanescu gasiti mai multe pe Wikipedia si pe site-ul personal, acum va spun cum l-am "gasit" eu la Craiova, la o premiera nationala.
premiera nationala
Imi place foarte mult ca zambeste atunci cand canta la vioara. 
N-am vazut multi violonisti sau pianisti care sa zambeasca in timp ce canta, ba dimpotriva, majoritatea se incrunta putin cand se concentreaza. Alexander Balanescu surade la anumite pasaje, zambeste vesel la altele si are un stil propriu si senin de interpretare. V-am spus deja ca este un spectacol diferit inca de cand l-am vazut cantand cu Ada Milea.

Mi-a placut ca ne-a si spus ceea ce va interpreta. Da, a luat microfonul si ne-a vorbit cateva minute.

O mica mostra marca Alexander Balanescu



si una si mai mica, cu influente de la Maria Tanase.



Am si cateva imagini de la concert, dar ca sa va faceti o imagine de ansamblu va recomand sa nu ratati urmatorul spectacol cu Alexander Balanescu. Acum a filmat si TVR-ul, dar va recomand sa vedeti un concert live, cum a fost cel de azi.

Spor incantator!

Etichete: ,