Spring SuperBlog cu Spanac

Spring SuperBlog cu Spanac
Salut flacai si flacauase. Sunt Spanac, verdele blogosferei. Azi in vizita la fratele si sora mea verde, Naturalul de aloe vera.

Cica se termina cu Super-Blogul...

Ma fratilor, de data asta facui mai bine ca data trecuta. Nu mai iesii pe ultimul loc.
Deci daca bei bine inainte sa scrii ceva nu-i bine. Se prind astia si-ti dau note mici. Deh, cat traieste Spanacul invata.

Dar raman cu intrebarea de baraj. Ce-as face de-as fi partener media pe viitor lui Super-Blog?

Asta e ca intrebarea aia pusa de Kennedy soldatilor. Gānditi-va nu la ce face tara pentru voi, ci ce puteti face voi pentru tara.

Eu as scrie. Caci in lumea asta a bloaggerilor numa sa scriem stim. Unii prost, altii bine. Dupa noroc si idei.

Chestia e sa nu ai prea multa imaginatie. Ca ai trai numa in castele bantuite de spirite. Spirite de gluma vreau a zice.

Si cica nu-i bine. Ca devii genial. Linia intre nebunie si genialitate e subtire.

Nus' io fratilor d-astea... Cum am mai zis, genialitatea e o boala grea, si ma bucur sa eu sunt spanatos tun.

Ce-as scrie in calitate de partener media? As scrie despre concurs in general.
La fiecare proba de s-ar da pe viitor, as scrie. Chiar de n-as participa la concurs. Dar as face reclama.
Ca reclama e sufletul comertului si mama castigului.

La Super-Blogul asta ma bucur ca la final ma vad cu alti bloaggeri si ne dam in stamba. Cica data trecuta fratele meu Natural le-a dansat pe gagici de le-a ametit. Brava si felicitari. Eu le spun bancuri si el le ameteste cu dansul. Ceea ce nu poate decāt sa fie bine.

Eu unul abia astept sa fie alta editie Super-Blog. A inceput sa-mi placa din ce in ce. Numai ca in editiile urmatoare sper sa nu mai iau note mici la aceeasi proba. Ma iau eu de sponsorul ala de-mi da numa note mici. Abia de trecere...

Hai ca va pup. Fug la gara, sa nu pierz trenul. Ca imi face nevasta scandal ca intarzii prin Craiova... Iar!

Etichete: