Barcelona - Parc de la Ciutadella si Zoo

Barcelona - Parc de la Ciutadella si Zoo
Una dintre cele mai frumoase destinatii turistice din Barcelona este Parc de la Ciutadella, in care se gaseste si Gradina Zoologica.

Parcul este plin de specii de plante care la noi sunt mici si in ghiveci,
natura luxurianta
 are si umbrarium, hibernarium, dar mai ales o terasa cu fantani superbe
terasa cu fantani superbe
si multe alei si banci, in jurul unui mic lac.

Va las cu mai multe imagini din Parc de la Ciutadella, pentru ca atractia principala a parcului este totusi Gradina Zoologica.

la Gradina Zoologica
Aici n-am sa va spun foarte multe cuvinte, va spun doar ca ne-am trezit cu anuntul ca este ora de inchidere la Zoo, atat de mult ne-am plimbat pe-acolo :)

De ce? Va las sa descoperiti singuri in imaginile de la Zoo Barcelona si in filmuletele urmatoare.


Am avat norocul sa vedem si un spectacol la delfinariu, din care am inregistrat 3 momente scurte




Dar cel mai mare noroc a fost sa stau pe o banca, cu rucsacul meu albastru, iar un paun (paunii se plimba liberi prin zoo) sa aprecieze culoarea rucsacului meu si sa-i faca o demonstratie de... dragoste :)


Spor vizitator!

Etichete: ,