Barcelona - La Pedrera


Barcelona - La Pedrera
La Pedrera (Casa Mila) este una dintre operele lui Gaudi pe care le-am vizitat la Barcelona.

In traducere "La Pedrera" inseamna cariera, pentru ca la constructia "casei" s-au adus blocuri masive de piatra care au fost apoi modelate conform planurilor lui Gaudi, iar constructia a durat destul de mult timp.

Am incercat sa vizitam La Pedrera pe timpul zilei, dar coada mare si nemiscata ne-a taiat elanul.

Asa ca seara la intoarcere, vazand ca nu e coada, am vrut sa intram. Din pacate locurile pentru seara erau toate ocupate dinainte asa ca ne-am rezervat si noi locuri pentru seara urmatoare.

Am avut parte de ghid si de explicatii detaliate la toate intrebarile noastre, iar vizita a cuprins

sampanie si prajituri la final
Chiar daca la inceput ne-a parut mult 30 de euro biletul, la final am concluzionat ca merita toti banii.

Gaudi a gandit aceasta si casa ca pe o constructie vie,
constructie vie
la care asemanarea cu natura
asemanarea cu natura
si lumea animala este izbitoare.
inspiratie din natura
Ghida ne-a explicat ca in momente diferite ale zilei si in anotimpuri diferite imaginile, luminile si umbrele sunt complet schimbate.
infatisare diferita in zile diferite
A fost interesant sa vedem camerele familiei asa cum erau cu sute de ani in urma, dar cel mai interesant mi s-a parut acoperisul
acoperisul este superb
si Barcelona vazuta de sus, noaptea.
Barcelona vazuta de sus, noaptea
Va las cu mai multe fotografii de la Pedrera.

Spor vizitator!

Etichete: