A fost Gala Spring SuperBlog '13

A fost Gala Spring SuperBlog '13
Salutare blogosfera! Dupa o saptamana la Barcelona (despre care am sa scriu incepand de maine), am ajuns vineri seara la Bucuresti... ura si la Gara, apoi spre miezul noptii am ajuns la Craiova. N-am stat mult, pentru ca sambata la 10:00 am plecat iar la Bucuresti pentru Gala Spring SuperBlog 2013.

Ca si data trecuta am ajuns primul, dupa ce mi-a dat Emilentul informatiile pretioase despre locatia RSS Pub.

Stiam destul de bine zona, am gasit repede strada Popa Nan iar RSS Pub l-am recunoscut dupa scaunele cu Ursus pe care le vazusem in pozele de la lansare.

Cat am baut eu un fresh de portocale au aparut Claudia si Albert Budica, iar pe urma au inceput sa curga si bloggeri, odata cu berea :) Eu m-am delectat exclusiv cu Ursus Black, ca sa se asorteze cu tinuta :)
un discurs natural
Dupa cum vedeti m-am asortat bine si cu Jolidon :)
farmec cu farmece
M-am revazut cu
atentiune, atentiune
fugiti baaa
pe care-i stiam de la descalecarile blogosferice anterioare din Bucuresti, dar si cu Raluca, Adela si Mnealui, pe care-i stiam de la Gala SuperBlog din 2012.

M-am bucurat sa-i cunosc si offline pe Radu Cindrea si Oana Duma, dar si pe Victor de la toateBlogurile.ro.

Dupa maratonul Barcelona-Munchen-Bucuresti-Craiova-Bucuresti n-am mai fost in stare sa-mi notez ce-a zis fiecare pe scena, sper ca ati urmarit Gala online, iar daca nu, vom revedea impreuna inregistrarea :)

In schimb am facut multe poze la Gala si cateva la karaoke, pentru ca pe urma am avut muuuulta treaba.

Mai intai am ajutat doi olteni, Emil si Luciana, sa treaca Oltul



apoi impreuna cu Luciana le-am ajutat pe Claudia si Otilia sa-si invinga emotiile cantatului si sa recunoasca ca si ele beu :) (Aici n-am filmuletul, sper ca ne-a filmat cineva :)

Nu in ultimul rand am admirat doi profesionisti in ale cantatului, Radu Cindrea si Oana Duma:



Eu am mai interpretat un Margineanu (Ma iubeste femeile) si mai aveam in play-list Patricia Kaas cu Mon mec a moi. N-am mai apucat sa-l cant pentru ca s-a cam spart karaoke-le si-am iesit in curte la aer curat si la discutii libere.

Eu am plecat pe la 23:00, ca sa prind ultimul tren spre Craiova inainte de miezul noptii. Asa credeam eu, pentru ca a avut intarziere 30 de minute si dupa ora 00:20 am plecat :)

Asta sa fi fost ghinionul zilei de 13, in rest a fost Super, ca doar am fost la SuperBlog :)

Super-spor!

Etichete: ,