Tunisia, Sindbad si covorul fermecat


Tunisia, Sindbad si covorul fermecat
Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand aud de Sindbad imi rasuna in urechi desenele animate din vremea copilariei cu incomparabilul Sindobatooooo... si muzica orientala.

Daca imaginea de la inceput nu va spune nimic s-ar putea sa fiti mai tineri (sau sa nu va mai aduceti aminte :).

Insa mie numele de Sindbad imi aduce aminte de nisip, turbane, vrajitori, desert, calatorii si povesti cu printese.

Povestea lui Sindbad Marinarul poate o stiti toti, dar provocarea lansata de blogul de vacante, chiar daca n-o stiti, este foarte reala.

Desi pare mai degraba un vis, o vacanta gratuita pentru 2 persoane, 7 nopti cu mic dejun inclus la Hotel The Sindbad 5*, in statiunea Hammamet, Tunisia, poate deveni realitate pentru bloggeri. Asa ca nu mai visati, mai bine treceti la scris :)
Hammamet, Tunisia
N-am fost inca in Tunisia, insa recunosc ca am mai poftit candva la o astfel de iesire, dupa ce prietenii mei mi-au aratat imagini si mi-au povestit despre o vacanta tunisiana.
Cred ca va puteti imagina si singuri daca va spun ca erau poze cu ei stand in piscina si servind bere la barul incorporat.
noaptea in piscina
Nu va mai spun ce mirat am fost cand i-am vazut pe camile, sau cu turbane si port traditional tunisian de nu se mai recunosteau nici ei :) 
cu turbane si port traditional tunisian
Tot nu v-am facut pofta de calatorii si de oferte de vacante in Tunisia?
pofta de calatorii
Hai cu detalii despre vacanta la Hammamet la Sindbad Hotel 5*:

Sindbad Hotel 5*
specialitati nord-africane
Va puteti rasfata papilele gustative cu specialitatile tunisiene, nord-africane sau din bucataria internationala chiar pe malul Mediteranei. Despre Cous-Cous mai auzisem, dar despre Bouri, Mloukhiya, Merghez, Mechouia si Tajine va las pe voi sa descoperiti ce reprezinta. Iar daca va arde "Buza" dupa o "Chorba" picanta, ati nimerit unde trebuie :)

Si daca nici asa n-am reusit sa va introduc in atmosfera "a la Tunisie", stiu o persoana mai capabila decat mine :)



Nu ramaneti cu gandul la cadane, mai aveti 7 zile pentru a castiga 7 nopti la Sindbad si o atmosfera ca in 1001 de nopti.

Spor calator!

Etichete: ,