Sa curga berea neagra, pe fond verde

Sa curga berea neagra, pe fond verde
Ca sa-ncepem bine saptamana, hai sa-ncepem cu o bere neagra, pe fond verde :)

Tot imi place mie berea neagra, iar verdele este culoarea blogului meu Natural, ca Aloe Vera, asa ca de drag scriu despre aceasta provocare.

Mare petrecere-mare si super-sarbatoare se pune la cale. Cea mai cunoscuta zi dedicata unui sfant coincide cu Ziua Nationala a Irlandei: St. Patricks Day.

Adica bere Guinness, trifoi la vedere si mult verde.

Acestea sunt ingredientele Festivalului St. Patrick's, care se va desfasura la Bucuresti in perioada 15 - 19 Martie 2013. Bineinteles ca nu vor lipsi dansurile irlandeze si muzica specifica.

A propos de specific, nici eu nu credeam (pana cand nu mi-a spus prietena mea Simona din Dublin) ca la irlandezi berea Guinness chiar este obicei national. Iar din pozele vazute la prietena mea imi dau seama ca si verdele irlandez este specific locului.
berea Guinness chiar este obicei national
Despre trifoi zic doar atat: sa am eu norocul sa fiu ales blogger oficial!

Iar daca la Dublin se organizeaza o parada la care participa toate comunitatile din oras,
St. Patrick Day la Bucuresti.
ei bine, vreau si eu sa fac parte din comunitatea blogosferei care va sarbatori St. Patrick Day la Bucuresti.

Si voi puteti avea acelasi noroc daca participati la campania BlogalInitiative, dar atentie, norocul tine pana pe 13 Martie :)

Eu zic ca obiceiurile bune trebuie pastrate, asa incat ma pastrez pentru o bere Guinness in weekend, sa fiu si eu un mic ambasador :).

Multumim Ambasadei Irlandei pentru provocare!

Spor!

Etichete: , , ,