Partener media SuperBlog


Partener media SuperBlog
In calitate de blogger participant (pentru a doua oara) la SuperBlog spun de la inceput ca imi place atat de mult competitia si atmosfera incat mi-ar fi greu sa renunt la participare pentru a fi partener media. Insa daca regulamentul nu mai permite participarea celui care a fost primul, asta este, respectam.

Insa mai e mult pana sa ajung pe primul loc in SuperBlog, la prima editie am fost #44, acum mi-am propus sa fiu in primii 20, asa ca injumatatirea intervalului imi permite sa fiu in continuare participant :)

In aceasta calitate am vazut mai multe actiuni ale actualilor parteneri media si am sa detaliez doar cateva, in speranta ca nu se vor supara ceilalti :)

In primul rand multumesc PRwave, partener media traditional al SuperBlog, pentru aceasta proba in care putem sa ne dezlantuim ca bloggeri si sa spunem cat mai mult despre noi si SuperBlog.

Ca si participant am mai observat mediatizarea competitiei de catre toateblogurile.ro si implicarea RSSPub.

Nu in ultimul rand am apreciat cum a intervenit Irina Bartolomeu in discutiile de pe grup, atunci cand nu era online o voce oficiala care sa-i ajute cu detalii pe participanti.

Cel mai mult m-au ajutat (ca blogger participant) emisiunile de la RadioLynx, unde am avut posibilitatea sa notez multe dintre dorintele sponsorilor referitoare la probe si la ce asteapta de la bloggeri.

Sunt sigur ca toti partenerii media au evidentiat competitia, eu am spus numai cateva nume care mi-au sarit in ochi pe parcurs, ca si participant.

Si mai sigur sunt ca este important ca despre SuperBlog sa afle mai ales cei care inca n-au participat. Eu personal cred ca daca ai participat o data, esti cucerit pe viata. Insa cei care inca n-au debutat, n-au de unde sa stie.

Plecand de la aceasta idee cred ca rolul meu de partener media ar fi in afara competitiei, mai ales ca-mi place atat de mult sa concurez :)

Nu stiam ca vom avea parte de acesta proba, dar inainte de a incepe Spring SuperBlog am indemnat mai multe bloggerite sa participe, avand in vedere caracterul special al acestei editii. M-am bucurat sa vad cel putin doua dintre ele debutand anul acesta, astfel incat cred ca este un bun inceput pentru un partener media.

Nu m-am limitat numai la bloggeri, pentru ca si sponsorii au un rol foarte important in ecuatia SuperBlog. Asa ca am spus despre SuperBlog mai multor potentiali sponsori, reliefand avantajele pe care le ofera competitia pentru sponsori.

Cati mai multi sponsori pentru SuperBlog ar insemna mai multe avantaje atat pentru bloggeri, cat si pentru sponsori. Aici am sa dau si un exemplu foarte concludent. M-am bucurat sa scriu pentru probele turistice de la Spring SuperBlog, soldate cu weekenduri la Predeal. Super si probele, dar mai ales premiile :). 

In acelasi timp am participat si la alte concursuri blogosferice in care sponsorii puneau la bataie premii turistice mult mai consistente, insa participarea bloggerilor era mult mai slaba.

Si ca sa vedeti ca nu spun teorii, cum vi se pare o vacanta gratuita pentru 2 persoane, 7 nopti cu mic dejun inclus la Hotel The Sindbad 5*, in Tunisia? Dar cum vi se pare faptul ca nu s-au strans nici macar 8 bloggeri participanti, pentru a incepe concursul?

In acest caz cred ca o viitoare participare la SuperBlog ar multumi si sponsorii si ar incanta cu siguranta bloggerii.

Revin la bloggeri si la o alta modalitate de mediatizare a SuperBlog in afara competitiei, mai ales ca am deja experienta. Am avut onoarea sa gazduiesc la mine pe blog un guest-post scris de Claudia Patrascu despre SuperBlog, iar apoi sa scriu eu un guest-post pentru SuperBlog.

Ma gandesc ca obiceiurile bune din afara competitiei trebuie continuate, astfel incat am ticluit mai multe planuri. 

La mine pe blog, martea am zi de guest-posturi in program. Asa ca daca tot se termina Spring SuperBlog in 31 martie, lasam 1 aprilie pentru pacaleli si pentru relaxare, iar marti, 2 aprilie va astept cu guest-posturi despre editia proaspat incheiata.
Pentru fiecare guest-post gazduit voi scrie si eu unul la bloggerul respectiv, pe tema aleasa de el/ea, astfel incat sa avem toti de castigat.

Si pentru ca sunt constient ca nu este suficienta o singura zi de marti pentru sute de superbloggeri, am decis ca pana la editia din toamna, prima zi de marti din fiecare luna sa gazduiesc guest-posturilor despre SuperBlog.

Si pentru ca oferta sa fie completa, nu numai bloggerii participanti sunt invitati sa scrie ci si sponsorii. Cred ca mai ales persoanele care au jurizat ar avea multe lucruri interesante de impartasit (chiar daca au sau n-au blog), iar eu promit sa fiu o gazda buna.

Particip cu acest articol la Spring SuperBlog 2013, iar inainte de inchiderea competitiei va invit sa ne mai aducem inca o data aminte de emotiile de la inceput:



Spor SuperBloggerilor!

Etichete: ,