Natural, ca Aloe Vera, 100%

Natural, ca Aloe Vera, 100%
Stiti ca va impartasesc fiecare reusita blogosferica, asa ca trecem direct la subiect.

Cand a inceput Spring SuperBlog 2013 si am vazut ca vor fi multe premii feminine, am zis cu-atat mai bine tarii si lor cu-atat mai bine. (Lor, gandindu-ma la ale mele feminine, cele doua din dotare, sotia mea si Daria, marea dansatoare).

Cu atat mai provocator va fi, mi-am zis. Si m-am inscris. Cand am vazut prima proba, am crezut ca e dedicatie pentru mine. Adica si Natural, si cu Aloe Vera in aceeasi proba? Asa ca am scris cu mult farmec despre frumusetea naturala din punct de vedere masculin.

Mai cu un sfat, mai glumind putin...

Acum radem-glumim, dar ieri am luat prima nota (100 de puncte) cu Farmec si mi-am adus aminte de o gluma, care transpusa in blogosfera ar suna asa:

In fiecare zi scriu din ce in ce mai bine, dar azi m-am intrecut pe mine :)

Nu m-au luat aburii succesului de la nota maxima (am luat 100 de puncte si la editia din 2012),  dar ma bucur pentru fiecare realizare si o sharuiesc cu voi, (exact ca in 2012 :) pentru ca am citit undeva ca bucuria se propaga in valuri. Legat de valuri si de bucurii, vor ma fi ... dar sa nu fac azi prea multe valuri :)

Neluat inca de valul competitiei, am inteles dinainte de start ca este important sa-mi placa mie la maxim fiecare articol pe care-l scriu si sa-mi placa sa-l scriu. Iar primul articol scris imi placuse de la nota 9,5 in sus. (Am martori, mi-am "presimtit" nota in scris, inainte de afisare :)

Din fericire preferintele mele au placut si juriului, insa sunt convins ca o abordare originala poate avea mai multe interpretari. Si deci si riscuri. Dar mi le asum si-mi pastrez stilul natural :) Ca Aloe Vera, bineinteles!

In afara de abordarea naturala, mi-am propus si o tusa personala, in sensul identificarii cu subiectul abordat.

Pana acum mi-a iesit, sa vedem ce va iesi pana la final.
creativitate fara frontiere
Spor tuturor!

Etichete: , , ,