Liviu Alexa, critica poetica 2.0

Liviu Alexa, critica poetica 2.0
Foarte interesanta provocarea artistica de la BlogalInitiative si foarte bune indicatiile de la inceput, despre cum trebuie citit, chiar daca eu le-am citit la sfarsit :)

Ma bucur ca am trecut cu bine de coperta si de primele versuri pentru a descoperi cum scrie Liviu Alexa pe parcurs.

Si mai mult ma bucur ca am vazut sfaturile-indicatiile de citire abia dupa ce am terminat de citit, cand imi facusem deja o parere si cand ma intrebam ce vrea sa spuna titlul de pe coperta :)

Mi-a placut ce-am vazut, pentru ca le-am luat ca pe un tot unitar: imagini, titluri, versuri.

Imaginile sunt bine potrivite pentru atmosfera, titlurile sunt de multe ori geniale iar versurile au nerv si sfarc :)

Am descoperit multe cuvinte si expresii ale generatiei mele, am descoperit ganduri de blogger si apucaturi 2.0, am descoperit o abordare globala in limbi de circulatie internationala si chiar jocuri de cuvinte in romgleza de balta :)

Multa bafta!

Din partea mea... ai 3 de DA! De fapt 3,5 :)

Spor!

P.S. N-am citit chiar toate versurile, revin cu inca o parere 2.0 dupa o citire mai exhaustiva :)

Etichete: , ,