Avantajele platii impozitelor cu cardul


Avantajele platii impozitelor cu cardul
Pentru ca suntem in perioada in care inca se platesc impozitele si taxele locale, merita sa stiti ca acestea se pot plati si cu cardul (in diverse locati) sau online.

Probabil ca persoanele in varsta vor continua sa "indrageasca" acele cozi interminabile, insa daca aveti drag de card/online si de varstnicii vostri ati putea sa-i scutiti de aceasta corvoada.

Avantaje sunt multe dar am sa evidentiez numai 3:
Si pentru ca inclusiv amenzile se pot plati cu cardul/online, am sa va spun o intamplare proprie in care tare bine mi-ar fi prins sa stiu despre posibilitatea platii cu cardul sau online.
Intr-o sambata am luat o amenda de circulatie si cum beneficiam de injumatatirea amenzii daca plateam in 48 de ore, eram pregatit sa ma duc luni sa-mi achit amenda. Din pacate s-a ivit o delegatie urgenta iar seara cand m-am intors ghiseul era de mult inchis. M-am dus marti (3 ceasuri rele), am luat coada de rigoare iar cand am ajuns la ghiseu, o doamna cu niste ochelari foarte grosi mi-a zis ca nu este clara data care abia se vedea pe procesul verbal al amenzii si ca din ce vede ea acolo nu se incadreaza in termenul de 48 de ore. 

N-am reusit s-o conving, am mai stat inca vreo 20 de minute sa ma duc in audienta la o sefa a lor si cu chiu cu vai s-a convins sefa ca asa scria respectivul politist cifra 7, intr-un mod mai dubios. Norocul meu ca aceeasi cifra era scrisa si la viteza si asa am convins-o pe doamna ca am dreptate.

Ce-as fi facut daca in loc de 67 km/h as fi avut 68 sau 66 si nu se mai repeta cifra 7? Va spun eu, plateam ca popa toata amenda.

Nu mai zic de timpul pierdut si de nervii acumulati ca sa dovedesc ca am dreptate. Pe cand online as fi platit linistit de acasa, inca de sambata sau duminica, astfel incat sa-mi incep saptamana fara niciun stres.

Cam asta este diferenta. Iar daca aceste avantaje nu v-au convins, trebuie sa stiti ca daca va inscrieti in aplicatia www.impozitecucardul.ro puteti sa castigati prin tragere la sorti unul din cele două smartphone-uri Samsung Galaxy SIII.

Aici verificati daca in localitatile voastre se pot plati taxele locale, impozitele si amenzile cu card Visa sau online. Iar daca patriotismul local inca mai exista, cu cati vor fi mai multi platitori care utilizeaza cardul Visa pentru taxe locale, impozite si amenzi, cu atat mai mult orasul respectiv are sansa de a primit titlul de "Orasul viitorului". Competitia pentru desemnarea Orasului Viitorului se incheie pe 31 Martie.

Nu in ultimul rand, bloggeri care vor mediatiza plata cu cardul sau online in cadrul campaniei BlogalInitiative au sansa de a castiga un Samsung Galaxy SIII.

Eu vad numai avantaje, astfel incat nu pot decat sa va urez:

Spor profitor!

Etichete: , , ,