Tableta Cabral + Licitatie Blogal = Ajutor Isabel


Tableta Cabral + Licitatie Blogal = Ajutor Isabel
Este vorba despre o licitatie pentru o cauza sanatoasa: ajutor pentru Isabel.

Cabral a donat tableta, BlogalInitiative a organizat licitatia si bloggerii, iar Bogdan a castigat licitatia si a dat 1700 lei care sunt bineveniti pentru Isabel.
Pe langa tableta, Bogdan va beneficia si de articole, bannere si alte gesturi 2.0 din partea a 25 de bloggeri.

Si aici incepe partea mea de ajutor, cu articol la purtator.

Nu am treaba deloc cu pariurile sportive, la fel cum nu am nicio treaba cu Coca-Cola. Dar atunci cand pentru colindele cantate la tonomatul din Craiova erau donati bani pentu ajutorarea unor copii, am fost impreuna cu cativa bloggeri din Craiova si am cantat colinde.

La fel si acum, fiind vorba despre ajutor pentru un copil aflat in dificultate, il felicit pe Bogdan pentru implicare, chiar daca intre mine si pariuri sportive poti pune usor semnul ||. Adica paralel :)

Ii doresc multa sanatate, spor(t) in activitate si sa ajute de cate ori poate!

Spor!

Etichete: , , ,