Sunt putine bloggerite in RO?

Sunt putine bloggerite in RO?
Daca ma ghidez dupa blog-meet-urile craiovene, as putea sa zic ca asa este, bloggeritele sunt chiar o raritate.

Daca ma uit la blog-meet-urile bucurestene sau la imaginile de la Webstock, se schimba perspectiva. Probabil ca exista o statistica a participarii feminine la Webstock, poate ne ajuta Cristi Manafu, dar mie mi s-a parut ca au fost majoritare femininele. Acum nu stiu cate au fost bloggerite, care din PR, care din marketing si publicitate.

OK, sa zicem ca mai conteaza si localitatea, iar Bucurestiul influenteaza cele 2 exemple. Asa ca m-am gandit sa fiu obiectiv din acest punct de vedere si sa am o perspectiva 2.0...

Am retinut din motivele feminine exprimate la Chinezu ca bloggeritele:
Am sa vin cu un contraexemplu simplu, o competitie blogosferica la care am participat recent. Este vorba despre SuperBlog2012 unde initial au fost peste 200 de participanti, dar au ajuns la final 88. Dintre cei 88 de finalisti, am fost 35 de bloggeri si ... 53 de bloggerite, daca am socotit eu bine.

Iar domeniile si probele au fost diverse (inclusiv IT, auto, magazine online, camere de luat vederi etc.). Ce ziceti, au avut suficienta rabdare incat sa treaca cele 30 de probe? Eu zic ca au fost si foarte bataioase si competitive :)

Nici in Campionatul National de Blogging in top 100 nu sunt asa de rare bloggeritele, chiar daca nu sunt majoritare. 34 bloggerite si 66 bloggeri mi-a dat mie la numarat. O proportie exacta pentru toti cei 400 de concurenti ne poate spune Chinezu, eu doar am vrut sa fie o masura apropiata de cea de la SuperBlog.

Concluzia 1: Bloggeritele nu sunt asa putine cum par, numai ca nu se arata tot timpul :)

Concluzia 2: N-am o concluzie cu motivele pentru care bloggeritele sunt percepute in minoritate in blogosfera, dar cred ca ar trebui sa ascultam mult mai multe pareri pentru a creiona o imagine mai clara.

Blogo-spor!

Etichete: ,