Soare si splendoare in Italia

Soare si splendoare in Italia
Tocmai ce spuneam despre weekendul full de zapada la Straja si am primit cateva comentarii cu dor de soare si saturatie la iarna/zapada :)

Nicio problema, daca tot mi-a facut mie Alice pofta cu sudul Italiei, ia sa va fac si eu voua :)

Este o vorba veche care zice "Vedi napoli e poi muori"! Dar daca tot ajugi in zona Napoli ai atatea de vazut incat nu-ti mai vine sa mori :)
Din ce-am vazut la Enciclopedia calatorului independent despre Napoli sunt destule obiective interesante: Castel dell'Ovo, Castel Nuovo, Muzeul National deArheologie, Castel Sant'Elmo, Cetatea Sant Martino, Pallazo Reale, insa nu departe de aglomeratia orasului sunt locuri si mai frumoase.
Cetatea din Napoli
Iar Capri si Anacapri nu trebuie ratate. Iar daca vreti si Grota Albastra si balaceala in mare si suveniruri si plimbari, Alice ne recomanda cel putin 1 zi (daca nu doua pe insula Capri).

Biserica San Michele
Nu stiam ca exista o biserica (San Michele) avand pardoseala ceramica si ilustrand alungarea Evei si a lui Adam din Gradina Edenului.

Sa ai asa ceva la picioare ... mi se pare impresionant. Ati calca pe asa ceva?

Oricum gasiti la Alice si alte obiective, alaturi sfaturi utile referitoare la costuri si transport.

Iar daca ati vazut filmul Quo vadis cu siguranta ca v-au ramas in minte imaginile cu eruptia Vezuviului si statuile umane "realizate" de magma fierbinte.
eruptia Vezuviului si statuile umane
Chiar daca Alice n-a vazut atat de multe pe cat s-ar fi asteptat, mie mi-a facut pofta sa ajung la Pompei, mai ales ca romanul lui  Henryk Sienkiewicz (dupa care s-a facut ecranizarea filmului) este una dintre cartile mele preferate si motiv de premiul Nobel pentru literatura.

Etichete: , ,