QR Codes in blogosfera


QR Codes in blogosfera
Am scris prin 2011 despre utilizarea QR Codes si inca de-atunci mi-am pus si eu un cod de-asta rapid in side-bar. Nu stiu cati l-or fi scanat, dar am zis sa fie acolo.

De-atunci a mai trecut timp, smartphone-urile s-au inmultit si ... mi-am reamintit de QR Codes vazand initiativa PrintCenter cu cartile de vizita transparente.
QR Code pe cartea de vizita
A fost si o promotie cu 100 de carti de vizita gratuite pentru bloggeri, dar n-am fost pe faza ca era dead-line 31 ianuarie si am ratat-o. Mi-ar fi trebuit si mie, ca uit mereu ca nu mai am carti de vizita, dar asta este.

Ideea este ca am vazut o alta utilizare a QR codurilor in blogosfera. In cazul in care interlocutorul nu vrea cartea de vizita dar prefera sa scaneze codul pentru a retine informatia in smart-phone, zic eu ca este o buna idee de utilizare. Sau daca tu ai cartea mea de vizita, iar cineva vrea sa-si noteze rapid datele mele ... este iar o idee.

Cum credeti ca ar mai putea fi utilizate QR Codurile in blogosfera si in afara ei?
QR coduri
Ca sa va mai dau idei, iata cum sunt folosite QR Codes in industria turismului.
QR Codes in industria turismului
Spor!

Update:
Gand la gand cu bucurie! Am primit cel mai bun raspuns la intrebarea despre codurile QR si blogosfera. Este mai mult decat un raspuns. Este un exemplu practic care poate fi multiplicat in blogosfera. Si mai presus de totate, este un exemplu din Romania! Jos palaria! Si la noi se poate!

Etichete: , ,