Implantul dentar vs. plombe din amalgam

Implantul dentar vs. plombe din amalgam
Vorbeam in articolul trecut despre ceea ce inseamna un implant dentar, mai ales pentru ca majoritatea dintre noi nu suntem obisnuiti cu el. Noi suntem obisnuiti cu plombele din amalgam si cu preturi cat mai mici.

Dar care este pretul sanatatii?

Stiati ca plombele cu amalgam contin 50% mercur, cu care, in mod lent, este intoxicat creierul?

Am gasit in cartea "Dezintoxicarea - Magia Vindecarii" de Virginia Faur si Remus Tanase o informatie conform careia "in 7 ani jumatate din mercurul din plombe se evapora, iar din acesta 80% ramane in sistemul nervos. Doua plombe sunt suficiente pentru a omori un om, daca s-ar elimina instantaneu cantitatea de mercur continuta. Dar datorita faptului ca organismul imprastie otrava lent, supravietuiesti"

Nu-i asa ca acum pretul folosirii plombelor cu amalgam nu ni se mai pare asa mic?

Am facut aceasta paranteza referitoare la pret deoarece in urma primului articol in care amintiam despre experienta unei prietene in Romania, fina mea din Toronto mi-a dat noi informatii din experienta ei.

Spuneam deja ca implantul dentar nu este o operatie simpla, nici usoara, nici ieftina si nici pentru oricine. Mihaela mi-a confirmat ca a avut "norocul" sa fie printre cei 5% carora nu le reuseste implantul din prima. Insa cabinetul la care a facut operatia i-a refacut implantul fara sa-i ceara alti bani.

O astfel de practica mi se pare un criteriu important de alegere pentru cel mai bun implant dentar si o dovada de profesionalism.

Spor implantator!

Etichete: ,