Din CORAcon, pareri online ...

Din CORAcon, pareri online...
In primul rand sa stabilim un lucru care poate fi interpretabil. Formularea "Avantajele existentei unui site pentru un hypermarket" o interpretez grupat. Adica "avantajele existentei unui site" si "site pentru hypermarket". Am facut intentionat gruparea pentru ca avantajele existentei unui site trebuie sa fie in primul rand pentru potentialii clienti, care fiind mai bine informati vor veni/cumpara (d)in hypermarket. De aici rezultand si avantajele finale pentru hypermarket.

Si pentru ca eu vad aceasta abordare prin prisma clientului, la fel vor fi si parerile despre site-ul hypermarketului CORA.

1. Este foarte bine ca exista. Acum, cand grosul informatiei se vehiculeaza online, un hypermarket fara un site bine adaptat se situeaza singur in afara viitorului.

2. Prefer ca hartia consumata pentru cataloagele care se distribuie de obicei prin posta sa fie economisita pentru carti, astfel incat m-am bucurat sa gasesc pe site-ul CORA cataloagele online. O apreciere in plus pentru ca exista cataloagele si in format PDF, putand fi rasfoite si in afara site-ului.
cataloage in format PDF
3. Pe mine ca virtual client ma intereseaza in primul rand sa stiu daca gasesc la CORA produsele de care am nevoie si daca hypermarketul este deschis cand sunt eu in zona sau cand am timp de cumparaturi. In acest sens ma bucur ca pot ajunge la programul de functionare al hypermarketurilor CORA din cateva click-uri.
programul de functionare
Aici cred ca mai este loc de o imbunatatire. De ce sa dau click pe imaginea unui hypermarket si sa astept sa se incarce programul de functionare, cand "atributul Alt" imi poate arata informatiile de baza doar tinand mouse-ul deasupra imaginii? Si e atat de simplu de implementat :) 

Oricum un punct in plus pentru coordonatele GPS ale locatiilor, trecute la datele de contact. In Craiova nu avem hypermarket CORA, dar daca ajung in Bucuresti, e bine sa ma ghideze GPS-ul.

Probabil ca mai sunt si alte puncte tari sau observatii de facut, dar asa la o prima vedere acestea mi-au sarit in ochi :) Dar daca voi sunteti mai ochi de vultur decat mine, puteti fructifica avantajul participand la concursul de la BlogalInitiative si scriind despre avantajele site-ului.

Spor!

Etichete: ,