Ce ziceti de un ... city-break?

Ce ziceti de un... city-break?
Pentru ca acum e vremea de facut rezervari pentru scurte-vacante si pentru ca se aude tot mai insistent despre o mini-vacanta de Paste prin extinderea zilelor libere, m-am gandit sa va supun atentiei 3 destinatii de city-break, din 3 orase diferite.

Si daca va spuneam deja ca ma pregatesc pentru Barcelona, am aflat ca Alice si-a propus sa-i viziteze pe "rivalii" de la la Madrid :) 

Deci primul city-break pe care-l evidentiez este Madridul. Iar daca vreti sa aflati ce se poate face in 4 zile full in Madrid, gasiti informatii suficiente in Enciclopedia calatorului independent.

Nu va rezumati la articol, pentru ca Alice viziteaza in premiera Madridul. Articolul este doar de incalzire, mult mai detaliate sunt comentariile, mai ales ca sunt scrise de cei care au fost deja in Madrid si ne spun ce le-a placut.

Din articol am aflat ca sunt foarte multe muzee care pot fi vizitate gratis in anumite zile si intre anumite ore, iar din comentarii ca un visit card costa 65 de euro dar asigura tot transportul local, gratuitate la unele muzee, reduceri la altele si un ghid plin de sugestii si tips and tricks.

Mi se pare super ideea de a aduna informatii dintr-o comunitate de travel care a vizitat deja respectivul oras.

Din Spania trecem in Italia. O alta destinatie foarte apreciata si pretabila unui city-break este ... ati ghicit: Venetia. Si iar ati ghicit, ideile pentru un city-break la Venetia le adun tot din Enciclopedia calatorului independent, blogul meu de calatorii preferat.

Asadar ce va asteapta la Venetia? Chiar daca s-a terminat celebrul Carnaval, va puteti cumpara mastile preferate, care sunt adevarate opere de arta.

Apoi o plimbare cu gondola (cam scumpa, dar se poate negocia) sau cu piciorul pe stradutele pitoresti. Nu trebuie ratat Palatul Dogilor si o plimbare cu vaporetto la atelierele de sticlarie Murano sau Burano. Si din nou va aduc aminte, din comentariile cunoscatorilor aflati tot felul de detalii practice referitoare la preturi si ponturi pentru a iesi cat mai ieftin dintr-un city-break la Venetia.

Am lasat pentru final un city-break in Turcia la ... Istanbul. Si tot de la Alice am aflat cum poti face un city-break la Istanbul cu 100 euro. De persoana evident. Cred ca este ok pentru orice buzunar iar de vazut (si de degustat) in Istanbul cred ca sunt multe. Doar ce-am vazut-o aseara pe Andreea Marin laudand o croaziera pe Bosfor si bunatatile locale. Si daca zâna a fost multumita, cred ca asa este :)

Voi la ce city-break-uri va ganditi?

Etichete: ,