PUB's PUB - Smashed Mosquito

Da, mai ajung si pe-aici, chiar daca fumu' de tigara nu este cea mai mare atractie a mea vis a vis de cluburi :)

Sa ma explic. Aseara a cantat Live in Pub's Pub Trupa Smashed Mosquito.

Daca pe vocalul Max il stiti de la Vocea Romaniei sau Dansez pentru tine, eu pe Florin - chitara bas - il stiu din liceu. Ceilalti sunt bucuresteni, constanteni iar cum Florin este de-al nostru am venit sa-l vedem cum presteaza. Alaturi de trupa, evident.
PUB's PUB - Smashed Mosquito
Mie mi-a placut, cred ca si celorlati, daca va uitati la poze.
Mi-a placut si acustica salii si berea, mai putin fumul dar asta este. Pentru colegi si prieteni mai facem si sacrificii :) Sper ca si ceilalti din trupa s-au simtit bine la Craiova.

Mi-am amintit ca prin 2003, tot aici i-am adus si pe Luna Amara la Craiova, chiar daca atunci localul se numea altfel. Acustica a ramas la fel de buna, iar eu am impresia ca Pub's Pub Craiova va ramane un loc despre care o sa mai vorbim in curand :)

Pana atunci Let it be ...



... si-un pic de atmosfera.

Sau mai multa :)


Spor!

Etichete: , ,