Vreme de bilant la Super Blog 2012


Vreme de bilant la Super Blog 2012
Am participat in premiera la concursul Super Blog si sunt bucuros pentru ca am luat aceasta decizie. La inceputul competitiei mi-am propus mai multe obiective:
Finalist Super Blog am ajuns deoarece am terminat toate probele. Fara penalizari, bineinteles, deoarece m-am incadrat in dead-line-uri.

Clasarea in prima parte a clasamentului a devenit relativa dupa ce din peste 200 de inscrisi, pe parcurs au renuntat foarte multi. Daca la inceput imi doream sa fiu in primii 100, acum cand sunt 88 de finalisti, obiectivul s-a modificat si a devenit primii 44. Sa vedem, inca nu au venit toate notele, dar sunt prin zona :)

Am reusit sa iau 100 de puncte la proba care m-a provocat cel mai mult: cum vom face fata tehnologiei la peste 80 de ani (ai nostri). Si pentru ca stilul de viata este rubrica permanenta la mine pe blog, am avut o abordare comic-pozitiva care se pare ca a placut juriului din moment ce am luat punctaj maxim. A propos de preferati, aceasta a fost proba mea preferata. Multumesc Oktal pentru provocare! Am mai luat inca o data punctaj maxim la proba foto-Nemira, dar am inteles ca aceasta a fost nota majoritatii concurentilor.

Al doilea sponsor preferat, ale carui probe le-am apreciat a fost Real. Chiar daca la prima proba (de fashion) m-am uitat stramb, am reusit un articol de 96 de puncte. Urmatoarele 2 probe de la real au fost clar pe gustul meu, una referitoare la sport si sanatate, iar ultima la fructe si legume prospete. Cum orientarea blogului meu este naturala, spre un stil de viata sanatos si spre o alimentatie cat mai naturala, este clar de ce am apreciat aceste probe.

Si ca sa raspund in clar intrebarii despre sponsorii preferati, voturile mele merg spre Oktal si Real, in mod egal. Dupa parerea mea, un aranjament Magia Florilor cum este cel din imagine li s-ar potrivi perfect.

Fiind la prima participare nu am prea multe sugestii, dar in general mi-au placut probele care au avut cerinte clare si simple. Au fost si cateva cerinte mai alambicate la cateva probe, iar dovada ca n-am fost singurul care n-a inteles din prima ce se vrea de fapt au fost comentariile care cereau clarificari.

Viitori sponsori pe care i-as vrea in Super Blog 2013 ar fi Heidi, ciocolata mea preferata, Adidas si Ursus.

Cu siguranta voi participa si anul viitor, iar daca acum am participat mai mult de curiozitate si pentru a lua pulsul competitiei, la urmatoarea editie sper sa fie si mai bine, cu obiective mai indraznete.

Fiind debutant Super Blog si prins in respectarea cerintelor si dead-line-urilor n-am interactionat foarte mult cu ceilalti participanti, insa sper sa compensez sambata la Gala Super Blog si la celelalte evenimente pregatite pentru SuperBloggeri.

Multumesc Super Blog pentru aceasta oportunitate!

Etichete: ,