Preziceri minunate despre 21.12.2012

Preziceri minunate despre 21.12.2012
Guest-post by Emil Calinescu

Foarte tare initiativa lui Daniel Botea. O initiative de FINAL … de lume. Incep prin a-l felicita pentru asta. Si apoi sa vedem cum sta treaba cu sfarsitul asta de lume. Sau ce-o fi el.

Intai si intai, plec de la premisa ca 21 decembrie nu va fi o data speciala. Chestia aia de e cunoscuta drept LEGEA/TEOREMA lui Tomas se va aplica: o chestie NEADEVARATA devine adevarata prin consecinte. Stocuri de alimente, de apa, imbulzeala. Lumea va dori sa petreaca, sa se simta bine. Putini vor dori sa munceasca pe acea data (uau, am muncit in ultima zi de viata, ce dragut).

Exista unele chestii ce se pot intampla din cauza asta:
Dintre toate acestea, singurul lucru bun este ca lumea va petrece. O petrecere in plus nu strica. Pe bune. Iar sentimentul de pe 22 decembrie, de AM SCAPAT, va fi enorm. Unii care vor crede in continuare in importanta Mayasilor vor considera ca au intrat intr-o noua era. Si vor avea moralul mult mai ridicat. MUUUUUUULT mai ridicat. Un lucru iarasi de bine.

Acum sa vedem blogosferic cum stam. Mai precis: ce as posta eu pe blog daca as sti ca e ultimul articol. Pana sa va zic asta, trebuie sa ma prezint, ca uitai s-o fac: Emil Calinescu sunt, triplu blogger: blog personal, blog studentesc si blog minunat de umor.

Si in calitatea mea de triplu blogger, dau un triplu raspuns:
Bine, daca ma gandesc mai bine, ce rost ar avea? Daca EU as afla ca vine sfarsitul lumii, oare as mai citi ce scrie lumea pe blog? Daca EU nu, cine m-ar mai citi pe mine? Faza cu bancurile ramane in picioare si cred c-o voi aplica :)

Cam atat. Trebuie sa SFARSESC si eu acest articol. Salutari DE FINAL tuturor :)

P.S.
Dupa ce am vazut prea-minunatele preziceri de la Emil, va invit intr-o ora sa cititi cateva confesiuni cu sufletul in palma despre ziua de 21.12.2012.

Etichete: ,