Pe 21.12.2012 va fi blat ...

Pe 21.12.2012 va fi blat
Guest-post by Mircea Serbanescu

In primul rand nu poate fi vorba de un sfarsit al lumii. Am eu ceva prieteni care inca au datorii la banci. Daca era sa fie sfarsitul lumii bancile ar fi fortat plata datoriilor ...

In preajma perioadei se va face ceva valva in media. Probabil ca manipulatorii de mase trebuie sa distraga atentia maselor din cand in cand. Sa ne aminteasca cat de neinsemnati suntem.

In ceea ce ma priveste nu cred ca ma va afecta in nici un fel. Nu cred ca va spori consumul de pizza, nu cred ca va modifica traficul pe blog. Daca totusi lumea se sfarama ... si traficul meu se va micsora ... deci nu prea cred :)

Ziua de 21 cade intr-o vineri. So... presupun ca o sa stau mai putin la serviciu ... ca doar se apropie weekendul. O sa vorbesc cu colegii de serviciu despre prostia cu sfarsitul lumii. O sa imi verific totusi traficul pe site :D

Apoi de ar fi sfarsitul lumii blogosferice ... iar nu as fi foarte afectat, blogul meu fiind inca la inceput. Nu as avea mare lucru de pierdut. Totusi ultimul post, in speranta ca lumea blogosferica "ar ingheta" l-as construi intr-o maniera foarte SEO. Mi-as da linkuri spre site ... evident. Dar daca as stii ca dispare de tot ... nu m-as mai obosi sa scriu :D ...  nu prea ma obosesc nici acum ... so ... poate chiar se apropie...

Un lucru este clar. Am decis acum ca pe 21 am sa mananc o pizza! Am zis!

P.S. 
De la pizza la maseluta, va invit peste o ora sa vedem ce punem in bocceluta pentru 21.12.2012

Etichete: ,