Marti, 3 zile bune pana la 21.12.2012

Marti, 3 zile bune pana la 21.12.2012
Conform calendarulului Mayas, pe 21 Decembrie 2012 se incheie un ciclu al omenirii. Azi este marti si-ar mai fi 2 + 1 zile bune pana la "restartul" Maya, aztec etc.

Cum 2 este numarul meu preferat, aparand de atatea ori ori in 21-12-2012 am sa fac 2 + 1 lucruri pentru a sublinia aceasta data. S-a mai vorbit despre sfarsitul lumii si cu alte ocazii, cum ar fi anul 2000. Ba s-a vorbit chiar despre sfarsitul lumii informatice din cauza unui asa zis efect Y2K. Anul 2000 si "virusul mileniului" Y2K au trecut cu bine, acum a venit randul altei combinatii de doua luate cate doua sa devina subiect arzator.

Ca sa-mi iau masuri de precautie :), cu 2 + 1 zile inainte de 21 decembrie transmit in Univers mesajul pamantean al blogosferei autohtone, in speranta ca-l va mai citi cineva si dupa 21-12-2012. Asa, ca sa stie Universul ca eram si noi pe aici si prestam blogosferic.

Am rugat 24 (2 x 12) de bloggeri (pe care i-am cunoscut si offline) sa abordeze blogosferic aceasta tema, sub forma de guest-post pe care-l voi posta la mine pe blog.
Fiecare blogger a fost invitat sa scrie:
  1. Ce crede ca se va intampla pe 21 decembrie 2012
  2. Ce crede ca va face el in data respectiva.
  3. Daca prin absurd, la o data oarecare, ar fi sfarsitul anuntat al lumii blogosferice, ce ar scrie in ultimul articol de pe blog.
Invitatiile au fost transmise personal si sper ca nu s-au sfatuit unii cu altii :)

Acestea fiind zise, sa va dezvalui (pre)zicerile mele despre preaminunata zi de 21-12-2012.

1. Ce cred ca se va intampla pe 21-12-2012?
2. Ce voi face eu in data de 21-12-2012?
3. Daca prin absurd, intr-o data oarecare, ar fi sfarsitul lumii blogosferice, ce as scrie in ultimul articol pe blog?

Nu stiu exact tot ce as scrie eu in articol, dar cu siguranta l-as incepe cu "Multumesc!" si l-as incheia cu o invitatie offline pentru a doua zi, ca sa punem la cale lumea post-blogosferica :) La o bere, bineinteles!

Sanatate si spor in toate!

Ne revedem intr-o ora ca sa descoperim cateva idei crete si (pre)ziceri blogosferice despre 21.12.2012.

Etichete: , ,