Leapsa de Sarbatori si de iarna


Leapsa de Sarbatori si de iarna
Am gasilt la Aliceee o leapsa la initiativa celor de la Giftland. Este o leapsa de Sarbatori, cu cadouri pentru bloggeri. Iata si intrebarile:

1. Care  sarbatoare va place cel mai mult?  Sfantul Andrei, 1 Decembrie si ziua Nationala a Romaniei, Mos Nicolae, Craciunul sau  Revelionul?

Toate imi plac si sunt priej de bucurie, dar cel mai mult imi place Revelionul. Mi se pare cea mai Ying-Yang sarbatoare, daca pot sa exprim asa dualismul. Pe de o parte este un prilej de bilant si proiecte noi, pe de alta parte prilej de petrecere maxima.

2. Enumerati trei activitati preferate de Sarbatori

Sarmale, caltabosi, piftii :)

3. Ce cadouri va place sa daruiti celor dragi? Ce cadouri ati alege de pe site-ul Giftland si cui le-ati oferi?

De sarbatori imi place sa ofer cadouri cat mai surprinzatoare, pe langa cele clasice pe baza de Aloe Vera pe care le prefer pentru toate sarbatorile. Cadourile personalizate pot fi tricouri, cani sau stickuri de memorie si le-as oferi familiei si prietenilor.

4. Unde va place sa petreceti Craciunul? Dar Revelionul?

De obicei petreceam Craciunul la ski, la Straja. Dar cum s-a modificat vacanta de iarna a copiilor, vom face si Craciunul si Revelionul la Craiova, pastrand vacanta de bulgareala si ski dupa sarbatori.

5. Care e wishlist-ul vostru in aceasta iarna?
Si leapsa merge in continuare, sub forma de urare:

Multumesc pentru leapsa si Sarbatori reusite tuturor!

Etichete: , ,