Leapsa de Ajun si planuri 2013

Leapsa de Ajun si planuri 2013
Ajun(s) la ceas aniversar si la facut bilanturi de sfarsit de an, m-am gandit ca pana sa va dea gata sarmalele si carnatii, sa va dau eu o leapsa blogosferica :)

Usoara, asa ca de Ajun :) Asadar iata care sunt intrebarile;

1. Cum a fost pentru voi anul blogosferic 2012?

Cred ca a fost un an bun. Din mai multe puncte de vedere.
2. Care este cea mai mare realizare blogosferica din acest an

Cea mai mare realizare blogosferica sunt doua :)

3. Ce planuri blogosferice aveti pentru 2013?

Referitor la realizarile din 2012, imi propun sa fiu din nou finalist Super Blog, sa cunosc mai multi Super Bloggeri si sa obtin o pozitie mai buna in 2013.

La BlogalInitiative imi propun un loc de Champions League si in Clasamentul National de Blogging si o figura frumoasa si in 2013 :) Nu cred ca mai ratez vreun concurs :)

Pe plan local imi propun ca la la Blog-Meet-ul aniversar din februarie sa strangem la un loc chiar tot ce misca online prin Craiova si sa trecem la un nivel superior cu Sport-Blog-Meet-urile craiovene.

Imi pastrez dorinta de a-i cunoaste si offline pe cei care-mi viziteaza si comenteaza blogul si sper sa am mai multe ocazii sa ma revad cu bloggeri din Bucuresti.

Cam atat, acum e randul vostru ;) Si leapsa pleaca usor spre:
Spor!

Etichete: ,