Laboratorul Verde la Craiova

Laboratorul Verde la Craiova

Despre Laboratorul Verde al Reciclarii v-am mai spus si atunci cand a fost demarata actiunea si cand am aflat ca Laboratorul Verde vine si la Craiova, dar si cand am urmarit cu sufletul la gura traseul Laboratorului Verde.

Ei bine, ce am scris mai inainte erau spuse din spusele celor care vorbeau despre inedita actiune de colecare selectiva EcoRom.

Azi Laboratorul Verde al Reciclarii a fost in Craiova si acum pot sa va spun cu cuvintele, impresiile si imaginile mele :)

In primul rand, RECO este foarte simpatic
RECO
iar interiorul Laboratorului Verde arata chiar ca o naveta spatiala.
Laboratorul Verde sau naveta spatiala?
Copiii urmaresc un film despre colecarea selectiva si reciclare,

film despre colecarea selectiva si reciclare
iar apoi prin intermediul unui joc interactiv pun in practica cele invatate in film. Daca mi-a placut si mie jocul, va dati seama cat de fericiti au fost copiii.
cat de fericiti au fost copiii
Este un joc in echipa. Sunt 10 ecrane (tablete Samsung), iar pe unul singur apare un obiect reciclabil, in timp ce pe alte ecrane apar mai multe containere. Se identifica la cine a aparut obiectul reciclabil, la cine este recipientul de reciclare corespunzator, apoi prin slide-uri laterale pe ecran obiectul este pasat prin stanga sau dreapta spre cel care are containerul. Cand obiectul a ajuns la copilul care are afisat containerul, acesta apasa pe container si-l recicleaza.

La fiecare reciclare corecta se aduna puncte, iar daca se recicleaza gresit se scad puncte.
La final se noteaza punctele obtinute de fiecae echipa si se trece la dovada practica a reciclarii.

Copiii pot intelege cum dintr-un PET de plastic reciclat pot fi obtinute ... bratari magnetice de exemplu.
PET de plastic reciclat
A fost interesant chiar si pentru mine, copiii s-au implicat iar televiziunile au fost pe faza.

Nu mi-a mai ramas decat sa fac o poza cu echipa RECO
echipa RECO
si sa salut initiativa ECO ROM si campania BlogalInitiative.

Va las in compania mai multor imagini cu Laboratorul Verde al Reciclarii la C.N. Stefan Velovan din Craiova.

Spor reciclator!

Etichete: , , ,