Finalist Super Blog 2012 #44


SuperBlog 2012
Eu n-am mai participat pana acum la Super Blog si rau am facut :) Anul asta n-am mai ratat si sunt multumit de decizia luata.

Cand m-am hotarat sa particip nu stiam foarte multe despre competitia blogosferica dar am zis sa incerc. Si bine am facut :)

Nu mi-am propus eu cine stie ce obiective marete pentru prima participare, dar pana la urma le-am nimerit pe toate! 

Chiar si pozitia in clasamentul finalistilor: ultimul din prima parte a clasamentului finalistilor, adica #44 din 88 de finalisti. 

E foarte bine, pentru ca sunt pe aceeasi pozitie si daca citesti de la stanga la dreapta, si de la dreapta la stanga. Inclusiv daca te uiti la clasamentul finalistilor de sus, sau de jos, tot aia e :), vorba cantecului si a Rodicai Soare



Aici aveti si clasamentul final Super Blog 2012, iar pe finalistii participanti la Gala ii voi cunoaste personal la Bucuresti. Pentru ca nu v-am spus, sambata are loc Gala Finalistilor Super Blog, iar organizatorii ne-au pregatit cateva surprize pentru care le multumesc:
Pentru cei care nu pot ajunge la Gala de premiere la Bucuresti, evenimentul va fi transmis live pe
RadioLynx.ro.

Spor!

Update: surprizele nu s-au incheiat. A venit Mos Nicolae la Super Blog.
Finalist Super Blog 2012 #44

Etichete: , , ,