Confesiuni despre 21-12-2012

Confesiuni despre 21-12-2012
Guest-post by Simona Pascu

Cred ca deja stim cu totii care sunt previziunile calendarului mayas pentru ziua de 21.12.2012, care sunt presupunerile tuturor, cum anumite persoane spun ca a fost citit gresit, cum anumite personae spun ca atunci se va intampla si Pamantul va ramane fara nici o urma de viata. Unii oamenii au cheltuit averi pentru a-si face buncare, pe care le-au aprovizionat cu hrana si cele necesare pentru un an, unii si-au cheltuit ultimii banuti in dorinta de a-si implini ultimele pofte ...

Eu? Eu nu am schimbat nimic in viata mea, astept cuminte ziua de 21 decembrie.

Ce cred ca se va intampla atunci? Potrivit interpretarii calendarului mayas, in anul 2012 se va sfarsi Ciclul Mare ( The Great Cicle) care ar provoca, spun ei, un dezastru cataclismic, apocalipsa si inevitabil, sfarsitul vietii pe planeta. Eu consider ca va fi doar incheierea acestui ciclu in civilizatia mayasa, lucru care nu vad de ce sa ne afecteze si pe noi.

Din punctul meu de vedere pe 21 decembrie va fi o zi frumoasa, linistita in care vom mai face cate una alta pentru Craciunul ce bate la usa! Eu vinerea cu pricina voi fi la munca, va fi o zi obinsuita si probabil plictitsitoare, voi veni acasa, voi face focul in semineu si o sa ma uit la un film bun cu o cana de vin fiert in mana, caci joi imi soseste pachetul de la mama.


Despre ultimul articol pe care l-as scrie pe blog in cazul in care va fi sfarsitul lumii blogosferice…ma gandesc de saptamani bune si nu reusesc sa gasesc ceva care sa fie impresionant, avand in vedere ca in ultima perioada abia mai gasesc putere sa scriu pe blog articole normale ...

Mi-ar placea sa scriu, probabil, un articol de multumire pentru toti cei care m-au citit ... sau mi-ar placea sa scriu cu ce m-a ajutat pe mine faptul ca mi-am deschis blog, de ce regret ca nu voi mai putea sa scriu si cu siguranta mi-as exprima regretul ca am scris atat de putin.

In incheiere il felicit pe Dan pentru aceasta idee, ii multumesc pentru ocazia de a fi si eu printre cei care vor avea o parere despre mult disputata zi de 21.12.2012 si ii urez mult success atat pe plan blogosferic cat in viata de zi cu zi!

Tuturor un Craciun Fericit, linistit, alaturi de familie si de cei dragi si Mos Craciun sa vina incarcat de daruri mii!

P.S.
Ne incarcam bateriile si revenim intr-o ora cu preziceri blogosferice scurte si la obiect despre 21.12.2012.

Etichete: ,