21.12.2012 in enigmele Otiliei...

21.12.2012 in enigmele Otiliei...
Guest-post negru pe alb by Otilia Pintilioaie

Deci ... si îmi permit sa încep asa pentru ca vorbim despre un sfârsit, mai precis ... din nou despre sfârsitul lumii. Salut, sunt Otilia si cred ca încep sa seman cu Chuck Norris daca stau sa ma gândesc de câte ori a fost sfârsitul lumii si eu am supravietuit.

Acum din nou va veni, adica mai am de trait pâna vineri, 21 decembrie la ora... nu se stie exact, ca sa fie totusi un pic de mister. Parca jucam ”omul negru” doar ca de data asta e serios, chiar va veni ca li s-a terminat calendarul mayasilor. Dupa tonul abordat e lesne de înteles ca nu cred în povestea asta. Adica pentru mine, sfârsitul asta al lumii de pe 21 decembrie nu este chiar main event-ul anului.

Mi-am rezolvat problema simplu. Am luat câteva carti despre mayasi si profetiile lor, le-am rasfoit si gata. Nicaieri nu se spune ca acest sfârsit va semana cu ceea ce ne închipuim noi. E posibil sa fie un sfârsit dar unul care marcheaza o schimbare în plan spiritual si intrarea într-o noua era.

Mai mult decât atât, nu sunt cea mai religioasa persoana pe care o cunosc dar nu mi-a facut rau sa deschid din când în când Biblia unde scrie bine ca atunci când va veni Apocalipsa nimeni nu stie. Asa ca pe 21.12.2012 cred ca se va întampla doar sa fie vineri, deci început de weekend si de concediu, pentru ca luni imediat e ajunul Craciunului.

Iar eu pe 21 cred ca voi face bine, chiar foarte bine când ma voi gândi la câte zile libere ma asteapta în care pot sa dorm, sa dorm, sa dorm ... si mai vad eu dupa :)

Si pentru ca Daniel a întrebat si ce as scrie în ultimul articol pe blog daca ar fi într-o zi sfârsitul lumii blogosferice, îi raspund ca nu as apuca sa scriu, cu siguranta. La cât de bine ma descurc eu cu deadline-urile l-as rata într-un mare fel si m-as trezi, asa, într-o zi prea umita si contrariata:
- Aoleu, sfârsitul asta când a mai fost? Iar am uitat sa-mi notez?

Pâna la urmatorul sfârsit al lumii va doresc inspiratie pentru cadourile de Craciun, pentru ca nu ne scapa sfârsitul lumii de ele si trebuie sa le cumparam.

P.S. Parerea mea, parerea mea ... dar peste o ora aveti posibilitatea sa cititi aici si urmatoarea (pre)zicere blogosferica  venita ... cu capra :)

Etichete: ,