21.12.2012 din prisma unui Cret


21.12.2012 din prisma unui Cret
Guest-post by Neydamn

Daniel m-a invitat să-mi scriu părerea despre sfârsitul lumii, de acum mai bine de 1 lună, tocmai pentru a nu exista presiunea sfârsitului lumii pe umerii mei.

Conform calendarului mayas lumea se sfârseste pe 21.12.2012. De aici si toată treaba cu sfârsitul lumii.

Părerea mea este că e cea mai tâmpită idee pe care am putut să o aud. Lumea nu se poate sfârsi asa, doar pentru că o civilizatie de acu mii de ani, a prezis sfârsitul ciclului.

Totusi, cum se face că multi au picat în această plasă? Sunt oricum multi oricum care cred cu tărie asta. Iar românii sunt si cei mai inventivi. Au ajuns să vândă pe eBay pietre speciale pentru apocalipsă. Si le merge! Creduli sunt unii oameni! As vrea totusi să facem un exercitiu de imaginatie si să vedem ce s-ar întâmpla dacă această tâmpenie s-ar întâmpla.

Pe 21 decembrie 2012, sfârsitul va veni imediat după ce eu voi fi împlinit sfertul de secol. Deci am un motiv de bucurie, că am atins această bornă. Pe 21 decembrie toti vor sta, unii cuprinsi de frică, altii morti de beti. Vom vedea la stiri cum unii oameni spun si urlă cu putere „sfârsitul este aproape” iar apoi vom vedea cum altora le-a venit sfârsitul prin sinucidere din cauza presiunii. Din punctul meu de vedere, sfârsitul va veni pentru o clasă idioată de oameni de pe întreg globul pământesc. Examen de inteligentă va fi această zi.

Ce voi face eu pe 21 decembrie? Voi fi pe tren ca să mă duc la socrii mei. Deci voi „relata” din exclusivitate de pe teren, un fel de Adelin Petrisor cel viteaz. Voi urmări cu atentie sfârsitul unora care au fost prinsi fără bilet. Cine stie, poate sfârsitul nasilor prinsi în flagrant.

Dar dacă, prin absurd, într-o dată oarecare va fi sfârsitul blogosferic, în ultima mea postare pe blog, veti putea citi (dacă veti putea si voi), câteva cuvinte si anume: 

- Vă iubesc enorm, vă multumesc că m-ati ales presedintele României!

P.S. Atat am avut de zis, dar peste o ora aveti posibilitatea sa cititi aici si urmatoarea (pre)zicere blogosferica  venita tocmai din ... Moldova.

Etichete: ,