21.12.2012 de tot ... Spanacul :)

21.12.2012 de tot ... Spanacul :)
Guest-post by Spanac

Salut flăcăi si flăcăuase! Ia cititi ce vă spune Spanacul. Cică pe 21 acu’ am căcat steagu’.
Cel putin asa a prezis nus care Quezacotl sau mă rog, ta-su mare. Că pe 21 acu e naspa. Dăm coltu’.
Mă rog, eu am tradus o carte numită Fingerprints of the Gogs, scrisa de un nea caisă, cu nume de eva evreu.

calendarul Maya
Eeee ... ăla cică, după îndelungi cercetări prin piramide, munti, jungle, ruine si draci de-amiaz a zis că pe 21 decembrie 2012, bătrânii (atentie, nu tinerii!) mayasi au zis că e sfârsitul.

De fapt e sfârsitul celui de-al 13 baktun. Un baktun fiind la ei o perioadă de 144.000 de zile.

Nu stiu cum au ajuns ei la calcule d-astea astronomice, la baktuni si alte chestii. Zău, ce le-or fi trebuit să facă adunări de N luate câte K, dacă ei aveau zilele tot de 25 de ore, un an tot de 365 de zile, tot 12 luni un an etc.

Ce le-or fi trebuit lor 144.000 de zile? Si de ce 144.000? De ce nu 651.230, că e un număr mai simplu? Mă rog, mă depăseste problema asta.

Am văzut la TV că s-a dus un ciumeg d-ăsta prin Peru, Mexic sau une naiba s-o fi dus, de-a vorbit cu urmasii mayasilor. Si ăia habar n-aveam de 21 decembrie 2012. De ce 2012? De ce nu 2121? Dacă tot ne ardem cu numere d-astea, zero ăla din 2012 nu e ca nuca-n perete acolo?

1. Naturalul (Daniel) mă întreabă ce cred eu că va fi pe 21 decembrie.

Vor fi 23 de ani de la revolutie. Va fi frig. Si tot nu voi avea Discovery... Asta cred eu. Că va fi o zi ca oricare alta.

Într-o vreme credeam că vor inversa polii magnetici ai pământului. Adică n-o să mai fie ceva vreme electricitate and stuff. Vreo 2-3 săptămâni. Vă dati seama haos atunci, da? Cum a fost în America acu câtiva ani, au rămas ăia 3 zile pe negură. Numa' jafuri si crime. Degenerati.

Eu voiam să-mi fac rezerve de baterii. Numa că-s scumpe. Las că mai am lumânăr d-alea de la nuntă. De arde o d-aia 3 zile fără probleme ...

2. Dacă, doamne fereste ar fi sfârsitul lumii blogosferice, ce voi scrie în ultimul articol?

Păi voi scrie că mă re-apuc de Vlogging. Simplu.

P.S.
Oare cum merge o pizza cu spanac pe 21.12.2012? Ne reintalnim peste o ora sa urmarim o (pre)zicere blogosferica pizzoasa :)

Etichete: ,