21.12.2012 ... Ce capra mea!

21.12.2012 ... Ce capra mea!
Guest-post by Geordan

Salut, sunt Dan Pavel si ... acum cateva zile am primit un fel de "leapsa" sa-i spunem, in care Daniel m-a rugat sa scriu un guest-post despre "Sfarsitul lumii" care "vine" acum ... pe 21.12.2012 cel putin conform calendarului Mayash.

1. Ce cred eu ca se va intampla pe 21 decembrie?

Um ... CEVA se va intampla, se vor naste oameni, oameni vor muri, unii vor discuta, altii vor amuti ... :)) Acum sa devenim seriosi! Nu stiu ce sa spun in privinta asta, doar ca am citit pe undeva ca prim-ministrul Chinei sau ..Japoniei .. nu mai stiu exact al carei tari, a dat ordin ca pe data de 21 decembrie sa lase culoare de zbor libere in cazul in care vor sa vina extraterestrii, sa se arate la fata mai bine zis :D. Poate va fi un razboi economic? 

Ideea e ca ... PREA multi premieri/presedinti si alte "somitati" au facut CEVA in privinta zilei de 21 decembrie 2012. ORICUM, CEVA se va intampla! Nu stiu daca data de 21.12.2012 si/sau evenimentele din acea zi ne vor schimba vietile radical, sau ni le vom pierde cu totii, asta nimeni nu stie!

2. Ce voi face eu pe 21 decembrie?


Pai, din punctul meu de vedere cred ca o sa fiu in concediu, o sa fiu pe la tara sa tai porcu' sau o sa fiu pe undeva prin oras jucand o carte cu prietenii. Iar daca ma intalnesc cu vreun extraterestru ii dau o bere :P Siguuur o sa-i placa una din berile romanesti.

3. Daca... ar fi sfarsitul lumii blogosferice...hmm


Pai asta poate fi ORICAND. Un blog il poti inchide, sterge, elimina ORICAND. Nu?

Si a 2-a parte... ce as scrie? As multumi celor care viziteaza frecvent blogul (aceia putini care sunt), as multumi blogului in sine ca mi-a dat sansa sa cunosc oameni deosebiti, as multumi celor care nu ma suporta si ma urasc... si celor care ma plac si ma iubesc!

Cam atat despre ziua de 21.12.2012 din partea mea!

Cu respect Dan Pavel ;)

P.S.
Ca sa impacam si capra si varza ... va invit sa urmariti peste o ora o prezicere blogosferica ... mai verde :)

Etichete: ,