21-12-2012 - o zi blonnda :)


21-12-2012 - o zi blonnda :)
Guest-post by Lavinnia.ro

În 21-12-2012 voi fi stresată! Nu stiu ce ar putea să se întâmple în magnifica zi de 21.12.2012.

Poate o cădere de curent de câteva ore sau o ploaie torentială. 

Eu nu prea cred în sfârsitul lumii, prea multe zvonuri. 
Nu cred să se întâmple mare lucru. 

Stresul îmi afectează mintea mea de blondă si mă face să o iau razna. Să fac mai multe lucruri de odată mă face să-mi pierd răbdarea si să-mi iasă totul pe dos!

Eu o să am prea multe pe cap ca să mă mai gândesc la sfârsitul lumii. De dimineată sunt programată la pensat. Si am ce merge până acolo.


Poate că putină superstitie nu strică si-mi zic - dacă nu-mi face aia conturul bine?- Să fie asta ghinionul meu pe ziua de vineri?

O să ajung acasă, dar nu o să pot sta linistită prea mult că urmează programarea la manichiură.
Dăi si pedalează si până acolo. O să ajung cu limba până la cot la cât am de mers.

Vă ziceam mai sus ceva de o minte blondă, numai o minte blondă poate să-si facă programări la un interval scurt  de timp una de cealaltă. Ferească Domnu- să nu-i iasă modelul ce-l vreau! Sau să mă anunte că a intervenit ceva si nu mă mai poate lua!

Să fie ăsta marele esec al zilei de vineri? Neah, tot nu e bine.
Si cum astea nu ar fi de ajuns, după câteva ore bune, merg la o prietenă bună să mă facă mai blondă decât sunt.

Ar fi ceva să-mi iasă părul vreun verde spălăcit, să vină omuletii verzi să mă ducă în Guatemala la experimente de Crăciun. În concluzie, sunt prea ocupată în vinerea ce urmează. Voi fi un stres maxim si nu va fi din cauza zvonurilor cum să s-ar sfârsi lumea.

Si în ultimul articol ce l-as scrie pe blog dacă ar fi sfârsitul lumii blogosferice as spune cum am învătat să umblu în wordpress si în panoul de control, cum am învătat să schimb un header si să pun un link în sidebar si câti nervi mi-am făcut până am găsit footerul.

P.S.
Lavinnia incearca sa teleporteze ziua de 21.12.2012 in Guatemala dar peste fix o ora vom nimeri in ...

Etichete: ,