Particip la Net Camp 2012. Voi?

Particip la Net Camp 2012. Voi?
Joia viitoare particip la Net Camp 2012 si de data asta anunt din timp, ca sa stiu cu cine ma pot intalni la Bucuresti.

Am fost si la Webstock 2012, dar din pacate n-am avut decat 1 zi ca sa mediatizez participarea.

Dupa Webstock, vazand imaginile de la eveniment am constatat ca am stat pe langa bloggeri cu care mai interactionasem in blogosfera (Tudor - Stau pe netCezar Vasile si altii), dar pe care nu i-am (re)cunoscut offline, ci abia dupa eveniment in diverse imagini.

De data asta vin mai pregatit, pun si o poza recenta de la Webstock (ca sa fiu recunoscut la randul meu) si sper sa socializam mai mult.
amintire de la Webstock
Asadar daca va face cu ochiul programul Net Camp 2012, dati repede fuga si inregistrati-va pentru eveniment.

Cine mai vine?

Etichete: , ,