Leapsa de sfarsit de toamna


Leapsa de sfarsit de toamna
Am gasit la MIA o leapsa de ... toamna. Si credeti sau nu toamna este pe sfarsite, asa incat profit de ultimele zile de toamna ca s-o lepsuiesc.
Iata si cele 8 intrebari:

1. Ce adori sa faci toamna?
Ar fi mai multe: un pescuit la crap sau stiuca, o oaie haiduceasca sau macar o pastrama de oaie cu vin abia transformat din must.

2. Care sarbatoare iti place cel mai mult toamna?
Pai Sf. Dumitru, pentru ca este si numele meu de sfant dar si ocrotitorul Craiovei. Si pentru ca se sarbatoreste 2 zile :) Apoi incepe sa-mi placa si Sf. Andrei, pentru ca este zi libera.


3. Ce film asociezi cu acest anotimp?
Nu stiu de ce dar nu asociez niciun film actual ... Culmea, asociez toamna cu un film din copilarie: Mama de Elisabeta Bostan

4. Ce iti place cel mai mult toamna?
Cum arata parcurile colorate in culorile toamnei. Imi mai place cand nu este nici prea cald si nici prea frig.

5. Este toamna anotimpul tau preferat?
Nu chiar, dar se apropie. Primavara este anotimpul meu preferat. Este la fel de echilibrat ca si toamna, dar probabil pentru ca sunt nascut primavara imi place mai mult.

6. Ai sarbatorit vreodata Halloween? Cum?
Nu. Adica n-am sarbatorit niciodata :)

7. Care este mancarea ta preferata in acest anotimp?
Pai mancaruri din produsele de sezon. Varza cruda sau murata, in mancare sau in salata. Ar mai fi gutuile, dovleacul, strugurii si ridichile de toamna.

8. Care e bautura ta preferata toamna?
Bautura mea preferata in toate anotimpurile este berea, insa toamna merge si-un vin proaspat, si-un vin fiert iar daca-i fost harnic pe timp de vara si-o visinata, zmeurata etc.

Si leapsa pleaca mai departe spre
Spor de toamna!

Etichete: