Leapsa care nu se cauta la dinti :)


Leapsa care nu se cauta la dinti :)
La cat de mult (nu) ma uit eu la TV si tot nimeresc destul de des peste reclame despre pasta de dinti nr 1 in nu's ce chestie sau cea mai recomandata pasta de dintii de medicii nu stiu care din Romania si tot asa.

Si uite asa m-am gandit sa vad eu ce pasta de dinti foloseste blogosfera. Si m-am gandit ca o astfel de intrebare sub forma de leapsa este mai usor de propagat in online. Si asa se leaga si mai multe intrebari.  Deci:

1. Ce pasta de dinti ai acum in baie?

Natural ca eu am o pasta de dinti pe baza de Aloe Vera: Forever Bright Tooth Gel.

2. Ai un motiv anume pentru care folosesti aceasta pasta de dinti?

Inainte foloseam diverse marci pe care le schimbam intre ele. Dar de vreo 3 ani de cand am descoperit pasta de dinti de la Forever, n-am mai schimbat-o.
Nu mai reiau motivele din link-ul de mai sus, spun doar ca este cel putin la fel de eficienta ca pastele de dinti normale dar in plus contine ingrediente naturale si tine mai mult timp. Aloe Vera fiind ingredientul principal (si nu apa ca la restul pastelor de dinti), nu este nevoie sa pun ditamai fleasca de pasta pe periuta, ci doar cat un bob de mazare. Iar apa care este in celelalte paste o iau de la chiuveta ca sa fac spuma cu "bobul de mazare" :) 

In plus nu contine detergenti chimici, agenti abrazivi si fluor (cautati pe internet sa vedeti cat de controversata este folosirea lui si de ce copiii mici trebuie supravegheati sa nu inghita cumva pasta de dinti).  

Nu mai zic de gust si de aroma pentru ca astea sunt deja chestii de ... gust :)

3. Stii si amanunte suplimentare despre pasta de dinti pe care o bagi zilnic in gura?

Ce sa mai lungim vorba, uite un mic filmulet:

Si leapsa pleaca mai departe spre
Spor la dintisor!

Etichete: , ,